۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۵۸۵۰۱
همزمان با برگزاری مسابقات ووشو در کشور ماکائو صورت می‌گیرد:

شاگردان حبیب بهمنی در راه مسابقات آسیایی

مربی تیم ملی ووشو گفت: تیم‌های ملی ساندا و تالو مردان و زنان کشور قرار است، ۱۸ شهریورماه جهت حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی ماکائو شود.
شاگردان حبیب بهمنی در راه مسابقات آسیایی
حبیب بهمنی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ووشو بزرگسالان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ  یکم خردادماه تا امروز 17 شهریورماه در آکادمی ملی ووشو تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های ملی ساندا و تالو مردان و زنان کشور قرار است، ۱۸ شهریورماه جهت حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی ماکائو شود.

مربی تیم ملی ووشو ادامه داد: تیم ایران در مسابقات ماکائو هفت سهمیه دارد و در وزن 60 کیلوگرم امیرحسین همتی، در 65 کیلوگرم رضا عبدالهی، 70 کیلوگرم محمد فرهادی، 75 کیلوگرم سهیل موسوی، 80 کیلوگرم علی خورشیدی، 85 کیلوگرم محمدرضا ریگی و مثبت 90 کیلوگرم محمد نصیری ورزشکاران حاضر در بخش ساندا در این رقابت‌ها هستند.

بهمنی عنوان کرد: امید است با توجه به تلاش ووشوکاران جوان بتوانیم در رقابت‌های آسیایی که با حضور قدرت‌های بزرگ رشته ووشو که همگی از کشورهای شرق آسیا هستند، نتیجه خوب و مطلوبی کسب کنیم.

گفتنی است پیش از این حبیب بهمنی سرمربی تیم ملی ووشو کرواسی بود و توانست با این تیم اولین مدال تاریخ این کشور را در مسابقات جهانی کسب کند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۱:۲۲

7 Sep 2024