۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۵۸۵۰۰
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس:

منطقه گردشگری «چشمه‌زنه» توسعه می‌یابد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات قابل توجه‌ای برای توسعه منطقه گردشگری «چشمه‌زنه» اختصاص خواهد یافت.
منطقه گردشگری «چشمه‌زنه» توسعه می‌یابد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، احمد راستینه صبح شنبه در دیدار با مردم شهر هفشجان اظهار کرد: باید به سمت کنترل قیمت‌ها با سیاست‌های افزایش تولید، کاهش مصرف، افزایش بهره وری و اصلاح نظام توزیع حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و نهضت ملی مسکن با جلسات متعدد با وزرای مربوط پر قدرت در حال انجام است.

راستینه در بخش دیگر از صحبت‌های خود بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین نکونام منشأ خیر و برکات بسیاری برای استان بودند، این جایگاه رفیعی است و برای استان حتماً مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه عالمی مجاهد، فرزانه و دانشمند همچون گذشته برای نقطه اتکای امن مردم استان چهارمحال و بختیاری منصوب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقا سطح پزشکی استان اعتبارات ویژه ای برای بخش تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شد عنوان کرد: ۲۵۶ میلیارد تومان بودجه به ۲۵۰ تخت بیمارستانی برای بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد تزریق می‌شود و طبق اعتبارات ماده ۵۶، قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان برای حوزه درمان و پزشکی تخصیص یافته که در این راستا شاهد رشد چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

راستینه خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کلینیک مرکزی هفشجان اقدامات لازم صورت گرفته و بزودی شهروندان شهر هفشجان از خدمات تأمین اجتماعی این کلینیک بهره مند می‌شوند.

وی در خصوص جاده سازی در شهر هفشجان گفت: جاده مصطفی آباد در مراحل پایانی است و آسفالت ۸ کیلومتر باقی مانده در حال انجام است.

راستینه همچنین در خصوص مجموعه گردشگری چشمه زنه بیان داشت: با توجه به سفر گذشته وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در روز هفشجان مصوبه‌ای با تأیید وزیر نفت در دست پیگیری است و اعتبارات قابل توجه‌ای برای توسعه منطقه گردشگری چشمه زنه اختصاص خواهد یافت.

وی اذعان داشت: جاده طاقانک- هفشجان نیز از جمله اقدامات قابل توجه در زمینه توسعه راه‌های ارتباطی هفشجان است که به زودی تکمیل خواهد شد.

راستینه در پایان با تشکر از زحمات شهرداری و شورای اسلامی هفشجان گفت: پیگیری مطالبات به حق مردم وظیفه مسئولین و خدمت گزاران است.

انتهای خبر/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۰۹:۱۰

7 Sep 2024