۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۸۴۷۱
معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اعزام بیش از یک هزار زائر رضوی به مشهد

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار و 300 زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال وبختیاری به مشهد مقدس اعزام شدند.
اعزام بیش از یک هزار زائر رضوی به مشهد
حسین مالکی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: یک هزار و 300  زائر رضوی از چهارمحال بختیاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به منظور عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد مقدس جابجا شدند.
 
وی افزود: ۳۶ دستگاه اتوبوس از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران ایام پایانی صفر تا (۱۲شهریور) به مشهد مقدس، هزار و سیصد زائر را از استان جا بجا کردند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و ایمن سازی مسیر زائران پیاده رضوی از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران رضوی  انجام شده است.

مالکی عنوان کرد: ایستگاه پویش «چشم‌به‌راهیم» در استان چهارمحال وبختیاری در محور بروجن به مبارکه و همچنین دیگر استان‌ها با هدف ارتقای ایمنی در سفرهای زائرین برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر جهت رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافری برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حرم رضوی و سفری ایمن استفاده شده است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۳:۱۱

3 Sep 2024