۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
کد مطلب : ۵۸۴۰۳
امام جمعه شهرستان بن:

اربعین برگرفته از مکتب عاشوراست

امام جمعه شهرستان بن گفت: اربعین یک جریان فکری و فرهنگی است، اربعین یک حرکت سیاسی و اجتماعی برگرفته از مکتب عاشوراست و بخشی از طراحی نجات بشریت است.
اربعین برگرفته از مکتب عاشوراست
حجت‌الاسلام والمسلمین مهران بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  اربعین تمام شد اما زمین و زمان هنوز بغض دارند، در کربلایی که امروز به وسعت جهان دامن گسترده، این جمعیت عظیم عاشقان اباعبدالله آمده بودند تا برای فرزند او یاوری باشند تا «هل من ناصر ینصرنی» را این بار پاسخی محکم و دلگرم کننده داشته باشد.

امام جمعه بن افزود: وجود یک روز به عنوان روزی که عزاداران حضرت اباعبد الله حسین (ع) در کربلا تجمع کنند به عنوان یک میعادگاه بزرگ از نظر آثار اجتماعی و بین‌المللی قابل مقایسه با زیارت‌هایی که در طول سال انجام می‌گیرد نیست و نخواهد بود.

حجت‌الاسلام بهرامی بیان داشت: وقتی ائمه هدی (ع) به اربعین سفارش کردند، حتما"می‌دانستند زمانی خواهد رسید که میلیون‌ها نفر از مشتاقان علاقمند هستند که زیارت اربعین را درک کنند.

وی بیان داشت:  پیاده روی اربعین، عمیقاً در جان انسان می‌نشیند و مهم‌ترین عامل تثبیت و توسعه معنویت شیعیان و مسلیمن جهان خواهد بود.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۲:۳۶

28 Aug 2024