۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۵۸۳۸۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

عامل انسانی دلیل 80 درصد تصادفات است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آماری که در دست است بیش از 80 درصد تصادفاتی که در استان به وقوع پیوسته است به دلیل عامل انسانی بود و عمدتا به دلیل عدم رعایت سرعت و حق تقدم بوده است.
عامل انسانی دلیل 80 درصد تصادفات است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، علی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ایام اربعین حسینی (ع) رو به اتمام است و تعداد قابل توجهی از مسافران در حال بازگشت به خانه هستند.

وی افزود: بیش از 210 اتوبوس از استان چهارمحال و بختیاری در مسیر برای حمل و نقل زوار اربعین فعال هستند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تعطیلات آخر ماه صفر نیز در پیش است و طبیعتا استان میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

حیدری عنوان کرد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم که این واقعه نیز بر ترافیک شهر اضافه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در همه موارد ذکر شده تدابیر ترافیکی مهم است و باید مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصادفات روزهای گذشته در استان، اضافه کرد: دلایل این حوادث بررسی و در نهایت یک تقسیم کاری صورت گرفت تا از ظرفیت دستگاه‌های خدمات‌رسان و خودرو و تجهیزات، نیروهای پلیس، راهدارای و همه دستگاه‌های متولی استفاده شود تا ایام پیش‌رو را با سلامت پشت سر بگذاریم.

حیدری بیان کرد: براساس آماری که در دست است بیش از 80 درصد تصادفاتی که در استان به وقوع پیوسته است به دلیل عامل انسانی بود و عمدتا به دلیل عدم رعایت سرعت و حق تقدم بوده است.

وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه در بسیاری از مناطق استان جاده‌ها چهارخطه هستند اما در همان جاده‌های چهارخطه نیز تصادفات بسیار بدی رخ داده است و این نشان می‌دهد هر چقدر جاده‌ها توسعه پیدا کند و ضوابط ایمنی رعایت در آن‌ها رعایت شود اما اگر مردم قوانین رانندگی را رعایت نکنند باز شاهد تصادفات خواهیم بود.
 
 انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۸:۰۶

26 Aug 2024