۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
کد مطلب : ۵۸۳۲۹
یادداشت؛

مقاومت مردم غزه ادامه راه قیام امام حسین(ع)

شهادت مظلومانه کودکان و مردم مظلوم غزه در راه آزادی و آزادگی از جنس ایمان و شجاعت در راه دین مبین اسلام نشانگر و زنده نگه‌داشتن راه قیام امام حسین (ع) است.
مقاومت مردم غزه ادامه راه قیام امام حسین(ع)
 محمد فرامرزی بابادی کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت؛  مردم غزه در راه آزادی و آزادگی از جنس ایمان و شجاعت در راه دین مبین اسلام و رهایی قدس شریف همواره استقامت نموده و این خود نشانه ایمان قوی و دوری از هرگونه استکبار و زورگویی است.

 راه و قیام امام حسین (ع) خود گویای برافراشتن علم و پرچم تقوی، دین داری و دفاع از اسلام ناب محمدی است که در این راه با یاران باوفا و خانواده خود قدم برداشت و در نهایت شهادت در راه خدا نصیبشان شد، مردم غزه در زیر بمباران ناجوانمردانه دژخیمان زمان است که با بهره گیری از استکبار درونی کودک، زن و مرد را از دم تیغ گذراند و اما این مردم شجاع غزه خود تا آخرین قطره پای آرمانهای خود ایستاده و یاد خاطره هشت سال دفاع مقدس کشور عزیزمان را زنده می‌کند.

 شهادت مظلومانه کودکان و مردم غزه خود نشانگر و زنده نگه‌داشتن راه قیام امام حسین (ع) است.واما نهادهای حقوق بشر و سازمان ملل در اتحادیه‌های جهانی راه سکوت و بی تفاوتی را در پیش گرفته که در زمان قیام آقا امام حسین (ع) هم افرادی خود راه بی تفاوت را در پیش گرفته‌اند که بعد از واقعه کربلا آرزو و حسرت حضور در کربلا و در لشگر امام حسین (ع) را داشتند تاریخ خود گویای این است که در راه حق علیه باطل، باطل نابود شدنی و مصداق آیه شریفه وَقُلۡ جَآءَ ٱلۡحَقُّ وَزَهَقَ ٱلۡبَٰطِلُۚ إِنَّ ٱلۡبَٰطِلَ کَانَ زَهُوقࣰا (بگو: حق آمد و باطل نابود شد؛ زیرا باطل همواره نابود شدنی است) است.

تشخیص راه درست و حق در این زمان (مردم مظلوم غزه) و با شناخت استکبار جهانی (رژیم منحوس صهیونیستی) حمایت گسترده از مردم مظلوم غزه، خود راه حق است که در این برهه زمانی بی تفاوتی خود مصداق همان افرادی است که در واقعه کربلا راه حق و امام حسین (ع) را تشخیص نداده و در آخر پشیمانی نصیبشان شد.

نهادهای بین المللی حقوق بشر و دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه پیرو توقف جنگ در غزه هر چه سریع‌تر باید با حمایت همه جانبه از کودکان و مردم مظلوم غزه وارد عمل شده و از جنایات گسترده علیه مردم مظلوم و بی دفاع جلوگیری نمایند.

انتهای یادداشت/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۰:۲۴

21 Aug 2024