۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۵۸۳۲۵
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خبرداد:

احداث 3 پروژه امدادی در لردگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 3 پروژه امدادی در سطح شهرستان لردگان در حال تکمیل و احداث است.
احداث 3 پروژه امدادی در لردگان
مسعود مثنوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه امدادی در سطح شهرستان لردگان در حال تکمیل و احداث است.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها در زمان دولت سیزدهم آغاز شد و بیش از ۸۰ درصد اعتبارات این سه پروژه از منابع ملی جمعیت هلال‌احمر تامین شده است و شامل اختصاص تجهیزات رفاهی به پایگاه امداد جاده‌ای و تجهیزات امدادی تخصصی به شهرستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۸ نفر امدادگر به عنوان نیروی شرکتی نیمه اول امسال در شهرستان لردگان جذب شد.

مثنوی عنوان کرد: با ایجاد مرکز امدادی کارون ۴ به عنوان مرکز آموزش تخصصی منطقه‌ای کشور موافقت شد، این طرح در دست مطالعه است.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه ساخت ساختمان اداری امدادی و درمانی شهرستان لردگان در کارگروه معادل‌سازی اخذ شد، مطالعات این طرح انجام شده و قرار است به عنوان یک ساختمان چهار طبقه در وسط شهر ساخته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نوسازی ناوگان امدادی شهرستان لردگان طی ماه‌های آینده در دستور کار است.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۵:۰۳

20 Aug 2024