۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۸۲۹۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اعزام 19 گروه عملیاتی به مرزهای مهران و شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران استان برای خدمت به زائران کربلای معلی، عازم استان ایلام در پایانه مرزی مهران شدند.
اعزام 19 گروه عملیاتی به مرزهای مهران و شلمچه
روح الله غلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، از اعزام  کاروان راهداران استان به سوی پایانه مرزی مهران در استان ایلام خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته ۱۹گروه عملیاتی ۲۶ نفره همراه با مجهزترین خودرو‌های سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی به زائران و کاربران جاده‌ای رهسپار ایلام شدند.

وی افزود: گروه دیگر از راهداران چهارمحال و بختیاری بر اساس نیاز قبلی به استان‌های ایلام وخوزستان، با ماشین آلات سبک به مرزهای شلمچه و مهران اعزام شدند تا در زمینه‌هایی مختلف چه در طول مسیر و چه در پایانه‌های مرزی خدمت رسان زائران باشند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۵۰ راهدار در قالب ۴۲ اکیپ راهداری در ایام اربعین حسینی آماده باش هستند تا به مسافران خدمات ارائه دهند.

غلامی عنوان کرد: به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران گشت راهداری در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری مستقر هستند تا ضمن رصد وضعیت راه‌ها در طول سفر مسافرین در صورت نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۰۱:۵۳

18 Aug 2024