۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۸۲۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهرستان لردگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و تامین آب روستایی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد سه قرارداد منعقد شده است.
اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهرستان لردگان
محمود کریمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و تامین آب روستایی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد سه قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: یکی از این قراردادها به مبلغ 160 میلیارد تومان است که 48 درصد اعتبارات آن صرف شهرستان خانمیرزا، 31 درصد شهرستان لردگان و 5 درصد شهرستان فلارد، این یعنی 84 درصد از اعتبارت در این سه شهرستان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در قرارداد اولیه 44 روستا پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه 106 روستا در سفر دوم هیات دولت به بهره‌برداری رسید.

کریمی عنوان کرد: قرارداد دیگر مربوط به سفر دوم ریاست جمهوری است در این سفر 419 میلیارد تومان به صورت کامل به شهرستان لردگان اختصاص داده شد که 53 روستا و شهر سردشت را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در قرارداد سوم از مجموع 750 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده 499 میلیارد تومان مختص شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک خط  انتقال آب قرار است از دارجونه به شهر سردشت کشیده شود، فاز یک این پروژه عملیاتی شده است و فاز دوم آن قرار است انجام شود، قرار است تامین آب از محل چشمه سفید صورت گیرد اگر این اتفاق بیفتد بحث تنش آبی سه شهرستان خانمیرزا، لردگان و فلارد برای همیشه حل خواهد شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۲:۵۹

6 Aug 2024