۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۵۸۲۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیشرفت ورزشی با نگاه معنوی بسیج ورزشکاران

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استان از جوانان و ورزشکاران صاحب نامی برخوردار است و بسیج ورزشکاران با نگاه ویژه معنوی کمک بزرگی به پیشرفت اهداف ورزشی در سطح استان می کند‌.
پیشرفت ورزشی با نگاه معنوی بسیج ورزشکاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تفکر بسیجی یک تفکر معنوی است و تعامل و همکاری خوبی بین بسیج ورزشکاران و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در حال انجام است.

وی همدلی، هم افزایی و اتحاد را لازمه پیشبرد اهداف ورزشی برشمرد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری از جوانان و ورزشکاران صاحب نامی برخوردار است و بسیج ورزشکاران با نگاه ویژه معنوی کمک بزرگی به پیشرفت اهداف ورزشی در سطح استان می کند‌.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: فرهنگ پهلوانی، جوانمردی باید در بین ورزشکاران بیش از پیش نهادینه شود.

سلیمی با اشاره به نقش قشر بسیج در توسعه فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در ورزش تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت های بسیج و پتاسیل هیات های ورزشی استان و شهرستان ها ورزش استان را در سطح ملی و بین‌المللی توسعه داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، در پایان مراسم تودیع و معارفه محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از زحمات سرهنگ جعفر کیانی تقدیر کرد و سرهنگ احمدرضا قربانی بعنوان رییس جدید بسیج ورزشکاران استان منصوب شد.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۵:۰۵

6 Aug 2024