۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۵۸۲۰۹
معاون امور معادن صمت چهارمحال و بختیاری:

برق، سیمان را گران کرد

معاون امور معادن صمت چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش ارائه برق مصرفی به واحدهای تولیدی ازجمله کارخانه سیمان موجب شده تا این واحد تولیدی نتواند میزان کف عرضه هفتگی را رعایت کند، لذا محصول سیمان در بازار علاوه بر اینکه قیمت بالایی پیدا کرده با کمبود مواجه شده است.
برق، سیمان را گران کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، این روزها قیمت سیمان در بازار استان چهارمحال و بختیاری به شدت رشد کرده و با کمبود شدید آن مواجه هستیم.

همین امر موجب عدم رضایت مصرف کنندگان شده است چراکه در استان سردسیری چون چهارمحال و بختیاری که عملا چندین ماه از سال را گرفتار هوای سرد بوده و امکان ساخت و ساز در آن بشدت کوتاه است را فراهم کرده.

امیرارسلان سیدین در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: به دلیل کمبود عرضه انرژی و اعمال برخی محدودیت‌ها در تامین برق واحدهای تولیدی کارخانه‌ها مشکلاتی در خط تولید و ارائه محصول به بازار به وجود آمده است.

وی افزود: کاهش ارائه برق مصرفی تا میزان نصف نیاز واقعی به واحدهای تولیدی ازجمله کارخانه سیمان موجب شده تا این واحد تولیدی نتواند میزان کف عرضه هفتگی را رعایت کند، لذا محصول سیمان در بازار علاوه بر اینکه قیمت بالایی پیدا کرده با کمبود مواجه شده است.

معاون امور معادن صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمبود عرضه سیمان در بازار باعث افزایش قیمت این محصول شده است و کارخانه سیمان شهرکرد در عرضه 31 تیرماه خود تنها 60 درصد عرضه تکلیفی را جهت فروش در بورس کالای ایران اعلام کرد.

انتهای خبر/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۳:۰۳

6 Aug 2024