۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۵۸۲۰۵
عضو هیات علمی دانشگاه:

خدمات آیت‌الله رئیسی برای دولت چهاردهم الگو باشد

عضو هیات علمی دانشگاه گفت: شیوه مدیریت و خدمت آیت الله رئیسی باید برای مسئولان کشور الگو و عبرت باشد.
خدمات آیت‌الله رئیسی برای  دولت چهاردهم الگو باشد
بهروز مردانی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شهید رئیسی در طول خدمت بسیار کوتاه خود اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داد و سعی کرد رضایت مردم را کسب کند و برای آن ها کار انجام دهد.

وی با اذعان بر اینکه شهید رئیسی اهل پشت میز نشستن و شعار دادن نبود بیان داشت: ایشان به دنبال حاشیه نبود و همه کارهای خود را بر اساس عقلانیت و با هدف انجام می داد .

مردانی نژاد ادامه داد: کمترین حاشیه و اختلافی را برای کشور درست نکرد زیرا قدرت و ریاست شهید رئیسی ذیل پرچم اسلام و انقلاب و ولایت فقیه مشاهده و تفسیر شد.

وی  با اذعان بر اینکه رئیس جمهور فقیدمان دارای انگیزه الهی قوی بود و به واسطه همین طهارت نفس، خداوند به کارش برکت و به ایام خدمتش رحمت و به مردنش شهادت عنایت نمود گفت: این رئیس‌جمهور شهید تمام عزت و افتخار خود را از مردم و انقلاب و رهبری می‌دید نه از خود.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه شیوه مدیریت و خدمت آیت الله رئیسی باید برای مسئولان کشور الگو و عبرت باشد گفت: هرکس در این انقلاب خدمت کرد بداند که مورد چنین تجلیل و تکریمی از سوی خدا و خلق خدا قرار می‌گیرد.

رهبر معظم انقلاب خدمات دولت شهید رئیسی را برای دیگر دولت مردان الگو دانست

وی با اشاره به  روی کارآمدن دولت چهاردهم بیان داشت: دولت آقای پزشکیان باید راه درست را انتخاب کند و از دولت رئیسی الگو بگیرد چراکه رهبر معظم انقلاب نیز خدمات دولت شهید رئیسی را برای دیگر دولت مردان الگو دانست  و خدمات دولت روحانی را عبرت.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم باید اعضا کابینه را درست انخاب کند گفت: دولت چهاردهم سیاست خارجی عزتمندانه را الگو قرار بدهد نه سیاستی که عبرت شد، این دولت باید همکارانی را انتخاب کند که دلبسته غرب و آمریکا نباشند.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۲۰:۰۷

6 Aug 2024