۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد مطلب : ۵۸۱۶۹
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

كشف 2 فقره قتل در شهرستان کوهرنگ

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف 2 فقره قتل در شهرستان کوهرنگ و دستگيری قاتل متواری و هم‌دستانش خبر داد.
كشف 2 فقره قتل در شهرستان کوهرنگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از خبرگزاری پليس، سردار حسين امجديان اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره قتل در شهرستان کوهرنگ، شناسایی قاتل و هم‌دستان احتمالی، در دستور كار پليس آگاهی استان و شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی وصول خبری مبنی‌بر قتل مادر و فرزندش در خودروی خود، ماموران پليس آگاهی سريعاً به محل اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌كنند كه مقتولان در اثر برخورد گلوله به خودرو و خونريزی شديد جان باخته‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله موضوع شناسایی قاتل يا قاتلان در دستور كار ماموران پليس آگاهی شهرستان کوهرنگ و استان قرار گرفت و پس از تحقيقات انجام شده مشخص شد كه فردی که با انگيزه قبلی و به دليل درگيری‌های قبلی با کمک هم‌دستان خود به دنبال خودروی مقتولان رفته و آن‌ها را به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: در تحقيقات فنی پليس مشخص شد كه طرفين از قبل درگيری داشته‌اند که آن‌ها را به قتل رسانده و موجب انحراف ماشين مقتولان شده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری بيان داشت: پس از هماهنگی قضایی طی اقدامات اطلاعاتی و عملياتی، نهايتاً ماموران پليس آگاهی استان از تردد متهمان در اصفهان مطلع شده و با همكاری ماموران استان اصفهان يک نفر از متهمان به قتل در يك عمليات ضربتی دستگير و به پليس آگاهی استان منتقل و پس از شناسايی هم‌دست وی را نيز دستگير كردند.

انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۳۱:۳۰

3 Aug 2024