۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۸۱۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

آمادگی جسمانی اساس همه رشته‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نقش آمادگی جسمانی و تندرستی در سلامت جسمی، روحی و روانی افراد جامعه اساسی و اثرگذار است.
آمادگی جسمانی اساس همه رشته‌های ورزشی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری بام ایران است و از شرایط جغرافیایی خاص و کوهستانی فوق‌العاده ای برخوردار است و این موضوع تأثیر بسزایی در افزایش استقامت بدنی و آمادگی جسمانی افراد به ویژه ورزشکاران دارد و فیزیولوژی بدن ورزشکاران را برای صعود به قله‌های مرتفع بدون نیاز به اکسیژن مصنوعی را قوی می‌سازد.

وی با اشاره به نقش آمادگی جسمانی و تندرستی در سلامت جسمی و روحی و روانی افراد جامعه عنوان کرد: با ارتقاء آموزش و مهارت‌های آمادگی جسمانی می توان هزینه‌های درمان آحاد جامعه را کاهش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ توسعه تمرینات آمادگی جسمانی و تندرستی باید در نقاط مختلف استان نهادینه شود و زمینه تحرک، پویایی و نشاط مردم جامعه فراهم شود.

سلیمی تصریح کرد: رشته آمادگی جسمانی و تندرستی پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است و لازمه و پیش نیاز در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۳:۵۱

31 Jul 2024