۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۸۱۱۵
رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری:

دو نفر در چهارمحال و بختیاری گرمازده شدند

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته دو مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس گزارش شد که بلافاصله کارشناسان عملیاتی اورژانس استان به محل‌ها اعزام شدند‌.
دو نفر در چهارمحال و بختیاری گرمازده شدند
محمود شمسی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: روز گذشته دو مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس گزارش شد که بلافاصله کارشناسان عملیاتی اورژانس استان به محل‌ها اعزام شدند‌.

وی تصریح کرد: یکی از این بیماران مرد ۶۳ ساله‌ای بود که در شهرستان شهرکرد دچار گرمازدگی شد و دیگری آقای ۳۱ ساله است که در شهرستان لردگان دچار گرمازدگی شده بود.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان اقدامات درمانی مناسب را برای آقای ۶۳ ساله انجام داده و ایشان با توجه به بهبود رضایت به انتقال نداده و آقای ۳۱ ساله با توجه به شدت گرمازدگی جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهدای لردگان انتقال یافت.

وی به هم‌استانی‌ها توصیه کرد، در صورت امکان در معرض آفتاب قرار نگیرند و در صورت اجبار، از کلاه لبه‌دار ،عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب استفاده نمایند و نوشیدن آب به مقدار زیاد را در این روزها فراموش نکنند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۳۱:۱۸

29 Jul 2024