۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۵۸۱۰۹
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بازگشایی استخر شهید فاضل بعد از ۶ سال

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استخر شهید فاضل شهرکرد بعد از ۶ سال چشم‌انتظاری بازگشایی و پذیرای علاقمندان شنا است.
بازگشایی استخر شهید فاضل بعد از ۶ سال
محمود سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد: استخر شهید فاضل شهرکرد پس از ۶ سال تعطیلی و عدم فعالیت، با انجام تعمیرات اساسی، تجهیز، بازسازی و با مشارکت بخش خصوصی آماده بهره‌برداری و ارائه خدمت به ورزشکاران و آحاد مردم شهرکرد است.

وی با اشاره به روند بهسازی، تعمیر و نوسازی اماکن ورزشی استان تصریح کرد: در سال جاری عملکرد بسیار خوبی در بخش بهسازی، نوسازی و تعمیرات اماکن ورزشی استان داشتیم و امید است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به هم‌استانی‌ها ارائه کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری رشته شنا را یک ورزش پرطرفدار و مهیج برای قشر نوجوان و جوان برشمرد و خاطرنشان کرد: استخر شهید فاضل شهرکرد به‌عنوان تنها استخر اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مرکز استان، با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان بهسازی و‌ نوسازی شده و درب این استخر به روی ورزشکاران و عموم مردم بازگشایی شد.

 سلیمی با اشاره به اهمیت نقش و مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان پیشتاز در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل اماکن ورزشی است و با استفاده از پتاسیل و ظرفیت بخش خصوصی می‌توان ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را در استان توسعه بخشید.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۸:۵۴

28 Jul 2024