۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۵۸۰۶۷
معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

بازداشت اخلال‌گران نظم عمومی در شهرکرد

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری از بازداشت اخلال‌گران نظم عمومی در شهرکرد در عملیات‌های مختلف خبرداد.
بازداشت اخلال‌گران نظم عمومی در شهرکرد
مهدی عسگری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، از اجرای چندین حکم در جهت دستگیری اخلالگران در نظم عمومی در شهرکرد و فرخشهر خبرداد و اظهار کرد: افرادی که اقدام به درگیری در چالشتر نموده بودند با تلاش مأمورین انتظامی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به ویژه جرایم خشن از اولویت های دستگاه قضایی است.

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به بازداشت اخلال‌گران در بیمارستان کاشانی شهرکرد اشاره کرد و ادامه داد: این افراد اقدام به درگیری و اخلال در روند ارائه خدمات در بیمارستان کاشانی شهرکرد نموده بودند که با تلاش مأمورین انتظامی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

عسگری همچنین درخصوص طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار در شهرکرد، عنوان کرد: آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در شهرکرد است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۴۰ نفر از افراد متکدی و کودک کار از تقاطع‌های پرتردد شهر جمع‌آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین دو نفر از آنها که اقدام به گماردن کودکان به تکدی‌گری نموده بودند بازداشت و به زندان معرفی شدند.
 
عسگری تاکید کرد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر شهری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعداد سه دستگاه سنگین موتور در خیابان‌های شهر فرخشهر توقیف شد، تصریح کرد: با توجه به مطالبه مردمی و در ادامه برخورد با وسائط نقلیه هنجارشکن، تعداد سه دستگاه موتور سیکلت سنگین که اقدام به انجام حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در سطح خیابان‌های سطح شهر فرخشهر می‌نمودند، با صدور دستور قضایی و همت مامورین کلانتری فرخشهر توقیف شدند.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۲۹:۵۷

22 Jul 2024