۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۵۸۰۵۶
مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

اختصاص 14 خودرو زباله به شهرستان لردگان

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ دستگاه خودرو زباله وارد استان شده که ۱۴ دستگاه آن به شهرستان لردگان اختصاص داده شد.
اختصاص 14 خودرو زباله به شهرستان لردگان
علی زاهدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: تقریبا یک‌چهارم دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان قرار دارند به همان نسبت یک‌چهارم اعتبارات نیز باید در این شهرستان هزینه شود.

وی افزود: سال گذشته از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ۵۳ میلیارد تومان آن در شهرستان لردگان هزینه شد.

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ دستگاه خودرو در دهیاری‌های شهرستان لردگان وجود دارد، ۴۰ دستگاه خودرو زباله نیز وارد استان شده که ۱۴ دستگاه آن به شهرستان لردگان اختصاص داده شد.

زاهدی عنوان کرد: در دفتر مناطق محروم کشور توانستیم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارهای ضروری در استان جذب شده است که یک میلیارد تومان آن برای تکمیل یک پروژه در شهرستان لردگان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته پنج دستگاه خودرو نیسان به دهیاری‌های‌ استان تخصیص داده شد که دو دستگاه آن سهم شهرستان لردگان و خانمیرزا بود.

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در طرح اشتغال روستایی، تسهیلات بسیار خوبی دیده شده و خوشبختانه همه طرح‌ها دارای فرصت شغلی است، تقریبا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها است.

زاهدی بیان کرد: سال گذشته از ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر روستایی انجام شد که یک‌چهارم آن در شهرستان لردگان بود.

وی تاکید کرد: در سه سال دولت سیزدهم اعتبارات عمرانی واریزی نقدی در دهیاری‌ها پنج برابر شده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۰۵:۳۱

21 Jul 2024