۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۵۸۰۱۹
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری:

خانواده‌ها مانع از موتورسواری فرزندان شوند

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند که نباید بچه‌هایی که به سن قانونی نرسیده‌اند از موتور سیکلت استفاده کنند، چراکه این افراد صلاحیت استفاده از این وسایل را ندارند.
خانواده‌ها مانع از موتورسواری فرزندان شوند
غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: به جهت وقوع حوادث رانندگی طی روزهای گذشته در جاده‌ها و راه‌های روستایی و شهری در این استان و فوت برخی از سرنشینان، لازم است برای جلوگیری از این حوادث از وقوع تخلفات رانندگی که منجر به وقوع تصادفات می‌شود، اقدام شود.
 
وی تصریح کرد: مسافران گرامی که با خانواده‌های خود وارد این استان می‌شوند و در جاده‌ها تردد دارند، باید موارد ایمنی را در مسیرهایی که با آن آشنایی چندانی ندارند، مورد توجه قرار دهند.
 
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین به موتورسیکلت‌سورانی که این روزها به دلیل شرایط آب و هوایی و گرما از این وسیله، جهت ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود از کلاه ایمنی استفاده کنند و رعایت مسائل ایمنی را مد نظر قرار دهند چراکه با ادامه این وضعیت و عدم دقت در رانندگی شاهد حوادث ناگواری در جاده‌های استان خواهیم بود.
 
نوربخش عنوان داشت: طی روزهای گذشته شاهد وقوع تصادف موتورسیکلت‌ها در حوزه‌های برون‌شهری بودیم، همچنین طی این مدت تصادفات رخ به رخ و واژگونی نیز گزارش شده است که بیشتر مربوط به عجله و شتاب و عدم دقت توجه به جلو در رانندگی است.
 
وی خاطرنشان کرد: به رانندگان استانی و مسافران توصیه می‌شود در روزهای پیشِ رو و آخر هفته رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند چون عامل بسیاری از تصادفات خصوصا در حوزه برون‌شهری و به‌ویژه مسیرهای شهرکرد-شلمزار، شهرکرد-فارسان، بروجن-لردگان، بوده است.
 
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بر بستن کمربند ایمنی تاکید کرد و عنوان داشت: کمربند ایمنی می‌تواند در بسیاری از حوادث از شدت جراحات بکاهد، همچنین رانندگان درصورت وقوع خستگی و خواب‌آلودگی توقف کرده و استراحتی کوتاه‌مدت داشته باشند.
 
نوربخش افزود: خانواده‌ها توجه داشته باشند که نباید بچه‌هایی که به سن قانونی نرسیده‌اند از موتور سیکلت استفاده کنند، چراکه این افراد صلاحیت استفاده از این وسایل را ندارند و عدم توجه به این موضوع می‌تواند بر شدت حوادث تاثیرگذار باشد.
 
 انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۳۳:۴۲

18 Jul 2024