۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۹۶۴
شهید الیاس ارجمند:

دشمن‌روی همین مسئله حجاب سرمایه‌گذاری می‌کند

خواهران فکر حجاب باشید و رعایت بکنید که دشمن‌روی همین مسئله حجاب سرمایه‌گذاری می‌کند و شما از حضرت فاطمه (س) درس بگیرید و شما باحجابتان ما با اسلحه امان که ان‌شاءالله باهم دشمن دین خدا را نابود بکنیم.
دشمن‌روی همین مسئله حجاب سرمایه‌گذاری می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید الیاس ارجمند در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وصیت‌نامه شهید الیاس ارجمند

مورخه 19/12/63

(وَ لا تقوُ لوا لَمَن یقتلُ فِی سَبیل الله اِله امَواتَ بَل اَحیاءَوَ لَکنَ لا تَشعَروُن)

نگوید آن‌ها که درراه خدا کشته شدند مرده‌اند و لکن زنده‌اند شما درنمی‌یابید.

 با درود و سلام به منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و نائب برحقش امام امت این قلب تپنده ملت مسلمان ایران و با درود و سلام به ملت شریف ایران که با عشق در پشت جبهه‌ها حافظ جنگند و آرزوی شوم دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند.

خداوندا تو شاهد هستی که من فقط برای پایداری دینت پای به میدان نبرد می‌گذارم و فقط به خاطر رضای تو و عشق تو می‌باشد.

چرا چون دین و قرآن تو است که سعادت و خوشبختی را برای مسلمانان به ارمغان می‌آورد؛ و دین تو است که خواهان نابودی ستمگران است و حامی مظلومان پس ما باید درراه پایداری این آئین مقدس کوشا باشیم و کسانی که در برابر این آئین قد علم می‌کند با آن بجنگم.

خداوندا من که قابل جنگیدن درراه تو را ندارم ولی باز تو بخشنده‌ای ما به مهربانی تو پناه می‌بریم توفیق جهاد در راهت را به ما دادی شکر گذاریم و به این توفیق افتخار می‌کنم چون بسی جنگیدن درراه خدا افتخار دارد و این افتخار نصیب همه‌کس نمی‌شود.

پس خداوند تا آخرین لحظه زندگی ما را در این صراط مستقیم حفظ بگردان چون اگر به‌اندازه یکسر سوزن انحراف برویم از هدف اصلی که پایداری دین خداست کیلومترها فاصله گرفتیم و دنیا و آخرت خود را به ویرانی تبدیل کردیم.

خداوندا برای پایداری و ثبات قدمی در این راه از شر شیطان به تو پناه می‌برم. پس کمکمان کن که بسی به کمک تو محتاجیم و حرکتی که می‌کنیم به خاطر دین تو می‌باشد و احتیاج شدید به کمک تو دارد. ای یاری‌دهنده مجاهدان خداوندا در آخرین لحظه‌ای که گلوله دشمن قلب مرا می‌شکافت ذکر و یادت را از لب‌های  ما دور نگردان چون با یاد تو دردها را فراموش کرده و با آرامش خاطر جان ناقابلم تسلیم ملکوت اعلاء خواهم کرد و خداوندا روح ما را باروح اصحاب خاص محمد (ص) محشور بگردان، خداوندا به خون پاک حسین (ع) و خون شهید بهشتی و مطهری‌ها و صدوقی‌ها و 72 تن شهید قسمت می‌دهم از گناهمان درگذر و من را از اهل دوزخ قرار نده که ما آنقدر ضعیف هستیم و طاقت کشیدن عذاب را ندارم پس مرا ببخش 



و اما ای منافقین کوردل بدانید که جبهه آمدن و درراه خدا جنگیدن جنبه مادیاتی ندارد و این دید شماست که این‌طور قضاوت می‌کنید چون ایمان ندارید و همه‌چیز شما مادیات است و آخرت را فراموش کرده‌اید و اما یک رزمنده زمانی که به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شود از دنیا و مادیات خداحافظی کرده و جان و روح خویش را تسلیم پروردگار می‌کند و پا به میدان جنگ می‌گذارد و این‌طور درراه خدا می‌جنگد چون جنگیدن درراه خداوند این صفت را می‌خواهد و اما شما بدانید که مرگ حتمی است و آخرت نزدیک است و سرنوشت شما عذاب جهنم خواهد بود پس لحظه فکر بکنید و راه مستقیم را پیش بگیرید که آخرش به جاویدان ابدی ختم خواهد شد و اما ملت شریف حزب‌الله خواهران و برادران امام را فراموش نکنید که حرکت ما آزادی ما شرف ما شناختن خود دیدن رهبری و امام عزیز است پس بدانید که یک‌لحظه نباید از دعا برای امام غافل شویم که ان‌شاءالله همیشه دعا می‌کنیم و برادران جبهه‌ها را فراموش نکنید و همیشه فکر آمدن به جبهه‌ها باشید.

خواهران  فکر حجاب باشید و رعایت بکنید که دشمن‌روی همین مسئله حجاب سرمایه‌گذاری می‌کند و شما از حضرت فاطمه (س) درس بگیرید و شما باحجابتان ما با اسلحه امان که ان‌شاءالله باهم دشمن دین خدا را نابود بکنیم.

ان‌شاءالله پدر و مادرم از آنکه مدت زیادی است شمارا ملاقات نکرده‌ام مرا ببخشید می‌دانید که دین اسلام والاتر از این‌هاست.

درهرحال مرا ببخشید اگر فرزند خوبی برای شما نبودم اگر شمارا اذیت کردم مرا به بزرگواری خودتان عفو بکنید. پدرم یادت باشد که مرا درراه خداوند ببخشید.

دیگر جای هیچ نگرانی نیست پس برای من افتی دارد و برای من اشک نریزید دلم می‌خواهد که همیشه روحیه‌ات قوی باشد. مادرم از زحمات تو بسیار سپاسگزارم و مرا ببخشید.

شهید الیاس ارجمند فرزند لهراسب دهم مرداد 1339 در روستای دشت پاگرد از توابع شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد و 22 بهمن 1364 با سمت فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ 44 قمر بنی‌هاشم به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۲۲

9 Jul 2024