۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۵۷۹۲۵
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

شهرستان شهرکرد مهیای برگزاری دور دوم انتخابات

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در شهرستان شهرکرد با هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات استان، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.
شهرستان شهرکرد مهیای برگزاری دور دوم انتخابات
بهادر عبدالغنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: امید است فردا ۱۵ تیرماه در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان شهرکرد و دیگر شهرستان‌ها با هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات استان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت، روز گذشته به‌صورت کامل در استان انجام شد.

عبدالغنی ادامه داد: این در حالی است که پیکربندی در سایر استان‌ها تا امروز هم ادامه دارد، شعب، عوامل و نمایندگان فرمانداری و بخشداری، اعضای هیئت نظارت، تیم حفاظت و... به‌صورت کامل بررسی شده است.

وی عنوان داشت: ابلاغ‌ها صورت گرفته و فرایند توزیع صندوق‌ها، اقلام و تعرفه‌ها، آگهی انتخابات انجام شده است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

عبدالغنی یادآور شد: نمایندگان فرمانداری و فعالان در فراجا و سپاه در بحث تحویل صندوق‌ها بامداد فردا ساعت ۴ صبح در فرمانداری حضور می‌یابند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اذعان داشت: در صورت نبود تاخیر در ۱۳۵ شعبه شهرستان فردا ساعت ۸ صبح فرایند اخذ رای آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه صلابت و اقتدار نظام  با حضور مردم محقق می‌شود، از مردم دعوت می‌کنیم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند، شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان باشیم و برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۳:۳۹

4 Jul 2024