۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۵۷۹۲۲
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

موج گرما همچنان در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: موج گرمایی در سطح استان طی هفته آینده وجود دارد و انتظار می‌رود دمای هوا یک تا دو درجه سانتی‌گراد در هفته آینده افزایش یابد.
موج گرما همچنان در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
 مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بلداجی با کمینه دمای 9 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان و مالخلیفه با بیشینه دمای 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان گزارش شد.
 
وی تصریح کرد: طی این مدت دمای هوای اردل بین 19 تا 34 درجه سانتی‌گراد، بروجن 11 تا 33 درجه سانتی‌گراد، بن 15 تا 33 درجه‌سانتی‌گراد، سامان 17 تا 34 درجه سانتی‌گراد، شلمزار 12 تا 33 درجه سانتی‌گراد، شهرکرد 11 تا 34 درجه سانتی‌گراد، فارسان 12 تا 32 درجه سانتی‌گراد، فرخشهر 12 تا 33 درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ 10 تا 29 درجه سانتی‌گراد، لردگان 15 تا 36 درجه سانتی‌گراد و مالخلیفه 20 تا 37 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود جو پایداری که طی هفته اخیر در این استان وجود داشت، همچنان باقی بماند، که به این ترتیب آسمان صاف و صبح‌ها غبارآلود است و در بعدازظهرها با افزایش وزش باد احتمال خیزش گرد و غبار در برخی از نقاط وجود دارد.
 
چراغ‌پور افزود: موج گرمایی در سطح استان طی هفته آینده وجود دارد و انتظار می‌رود دمای هوا یک تا دو درجه سانتی‌گراد در هفته آینده افزایش یابد.

انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۴:۱۵

4 Jul 2024