۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۹۲۰
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

پیشرفت 73 درصدی نهضت ملی مسکن در محله 34 منظریه

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محله 34 منظریه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در مراحل خوبی است و پیش‌بینی می‌شود تا آخر شهریور امسال واحدها تحویل متقاضیان شود.
پیشرفت 73 درصدی نهضت ملی مسکن در محله 34 منظریه
خدایار باقری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه نهضت ملی در چهارمحال و بختیاری در حال انجام است، اظهار کرد: بزرگترین سایت مسکن که در استان وجود دارد، منظریه در شهرکرد است که در قالب محلات مختلف کار در آن جریان دارد.
 
وی افزود: محله 34 منظریه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در مراحل خوبی است و پیش‌بینی می‌شود تا آخر شهریور امسال واحدها تحویل متقاضیان شود، همچنین همزمان زیرساخت‌های این محله در حال پیگیری است تا مشکلی از این جهت نیز برای مردم ایجاد نشود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی دیگر از محلاتی که بیشترین واحد مسکونی در آن در حال ساخت است، محله 40 منظریه است که 18 شرکت پیمانکاری 3 هزار و 464 واحد را در این محله در حال انجام دارند.
 
باقری عنوان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها بعد از وقفه‌ای که به دلیل مشکلات تسهیلات بانکی، نقشه‌ها و مشخصات اولیه به وجود آمد، بین 15 تا 50 درصد است.
 
وی خاطرنشان کرد: بانک‌هایی که با مجموعه راه و شهرسازی در حال کار هستند، ملت، ملی، صادرات، تجارت و مسکن هستند، مشکل تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها در سال 1403 تاحدودی حل شده است و پروژه‌ها در حال اجرا است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از همه متقاضیان تقاضا دارم که سهم آورده خود را به موازات تسهیلات بانکی تامین کنند تا بتوان به موقع این واحدها را تحویل متقاضیان داد.
 
باقری بیان کرد: واحدهای مسکن نهضت ملی در شهرهای مختلف در قالب گروه‌های ساخت و انفرادی در حال ساخت است که در این خصوص نیز خبرهای خوشی در آینده نزدیک به متقاضیان خواهد رسید.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۲:۳۴

4 Jul 2024