:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حضور پرشور در انتخابات مصداق بارز عمل صالح است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۷۸۹۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور در انتخابات مصداق بارز عمل صالح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور، باشکوه و حماسی مردم پای صندوق‌های رای مصداق کامل عمل صالح است.
حضور پرشور در انتخابات مصداق بارز عمل صالح است
محسن حسین‌میرزایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم موکول شده است.
 
وی تصریح کرد: بر اساس قانون روز پانزدهم تیرماه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و هم‌زمان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: از ساعات اولیه‌ای که وزارت کشور اعلام کرد انتخابات به دور دوم رفت، برنامه‌ریزی‌ها، تمهید مقدمات و... انجام شده و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و هیات‌های نظارت شهرستانی صورت گرفته است.

حسین‌میرزایی یادآور شد: همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات مطلوب در روز 15 تیرماه اندیشیده شده است و در این روز شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور خواهیم بود.
 
وی از مردم دعوت کرد با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کنند و خاطرنشان کرد: این حضور حماسی و معنادار مردم پای صندوق‌های رای باعث قوام و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هر کاری که منجر به اقتدار نظام اسلامی شود، عمل صالح است و قطعا، حضور پرشور، باشکوه و حماسی مردم پای صندوق‌های رای مصداق کامل این عمل صالح است.
 
حسین‌میرزایی ادامه داد: مردم باید بدانند که حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و این مشارکت می‌تواند به افزایش بیش از پیش اقتدار کشور کمک کند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران برگزار شد و براساس قانون و موارد قانون انتخابات ریاست جمهوری هیچ کدام از نامزدها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را به دست آورند بر همین اساس نفر اول و دوم به‌عنوان دارنده برترین آرای این دوره به شورای نگهبان معرفی شدند و جمعه 15 تیرماه دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۰:۴۶

2 Jul 2024