کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور در انتخابات مصداق بارز عمل صالح است

12 تير 1403 ساعت 10:30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور، باشکوه و حماسی مردم پای صندوق‌های رای مصداق کامل عمل صالح است.


محسن حسین‌میرزایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم موکول شده است.
 
وی تصریح کرد: بر اساس قانون روز پانزدهم تیرماه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و هم‌زمان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: از ساعات اولیه‌ای که وزارت کشور اعلام کرد انتخابات به دور دوم رفت، برنامه‌ریزی‌ها، تمهید مقدمات و... انجام شده و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و هیات‌های نظارت شهرستانی صورت گرفته است.

حسین‌میرزایی یادآور شد: همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات مطلوب در روز 15 تیرماه اندیشیده شده است و در این روز شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور خواهیم بود.
 
وی از مردم دعوت کرد با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کنند و خاطرنشان کرد: این حضور حماسی و معنادار مردم پای صندوق‌های رای باعث قوام و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هر کاری که منجر به اقتدار نظام اسلامی شود، عمل صالح است و قطعا، حضور پرشور، باشکوه و حماسی مردم پای صندوق‌های رای مصداق کامل این عمل صالح است.
 
حسین‌میرزایی ادامه داد: مردم باید بدانند که حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و این مشارکت می‌تواند به افزایش بیش از پیش اقتدار کشور کمک کند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران برگزار شد و براساس قانون و موارد قانون انتخابات ریاست جمهوری هیچ کدام از نامزدها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را به دست آورند بر همین اساس نفر اول و دوم به‌عنوان دارنده برترین آرای این دوره به شورای نگهبان معرفی شدند و جمعه 15 تیرماه دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 57892

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57892/حضور-پرشور-انتخابات-مصداق-بارز-عمل-صالح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir