۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۵۷۸۸۴
فرماندار شهرستان سامان تاکید کرد:

عزم جزم شهرستان سامان برای برگزاری انتخابات پررنگ‌تر

فرماندار شهرستان سامان گفت: پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم نیز مردم شهرستان سامان، مشارکت بالاتری داشته باشند.
عزم جزم شهرستان سامان برای برگزاری انتخابات پررنگ‌تر
عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در 15 تیرماه اظهار کرد: در شهرستان سامان آمادگی لازم  جهت برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تمام شعب اخذ رأی را داریم.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با آغاز فرایند اخذ رأی در مرحله اول چهاردهمین دوره ریاست جمهوری‌، مردم شهرستان سامان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در ساعات بعد از ظهر موج بیشتری از مردم به دلیل فراغت از فعالیت کشاورزی به شعب اخذ رأی این شهرستان مراجعه کردند.

فرماندار شهرستان سامان بیان داشت: با توجه به استقبال بالای مردم آگاه، فهیم و ولایت‌مدار شهرستان سامان در مرحله اول حدود 50 درصد در انتخابات حضور و مشارکت داشتند.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به شناختی که از مردم این شهرستان داریم پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم نیز مردم شهرستان سامان مشارکت قابل قبولی داشته باشند.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود حتی شاهد مشارکت بالاتری هم در پای صندوق‌ها‌ی رأی در دوره دوم داشته باشیم به این ترتیب در این دوره با انتخاب رئیس جمهور اصلح می‌توانیم در تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در تشکیل دولت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دست‌یابی به تمدن اسلامی موفق‌ خواهیم بود و به این ترتیب شاهد رفع مشکلات در آینده هستیم.

فرماندار شهرستان سامان اضافه کرد: در این شهرستان 38 شعبه اخذ رأی داریم‌ که از این تعداد 37 شعبه ثابت و یک شعبه به‌صورت سیار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات امن و سالم در دور دوم تصریح کرد: مثل دوره‌های قبل‌‌، انتخابات را با چهار راهبرد امنیت‌، سلامت‌، رقابت و مشارکت حداکثری تأکید و دنبال می‌کنیم.

رحیمی گفت: 750 نفر از عوامل اجرایی‌، نظارتی‌، امنیتی‌، خدماتی و اجرایی در برگزاری انتخابات آینده دخیل هستند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۴:۰۹

2 Jul 2024