۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۷۸۸۲
مسئول جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مردم انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند

مسئول جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم آگاه باشند که انتخاب غلط آن‌ها چه لطمه‌ای را به کشور وارد می‌کند و باید در این راستا توجه لازم را داشته باشند.
مردم انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند
رحیم زمانیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با بیان اینکه احتمال خروج از ریل انقلاب در انتخابات پیش‌ رو وجود دارد، اظهار کرد: سابقه‌ای که از برخی روسای جمهور غرب‌زده داشتیم، زمانی که از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی کردیم و وارد مذاکره با غرب شدیم؛ اتفاقات تلخی برای کشور اتفاق افتاد، ازجمله صنعت هسته‌ای، هوافضا و... فلج شد و نه‌تنها تحریم‌ها کاهش نیافت، بلکه به دنبال مذاکره با غرب تحریم‌ها افزایش یافت.

وی بیان داشت: در مذاکره، کشورهای‌ غربی خواسته‌های بیشتری از کشور ما داشتند، کارخانه‌ها ورشکست شدند و دوران تاریکی برای کشور به وجود آمد.

مسئول جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم آگاه باشند که انتخاب غلط آن‌ها چه لطمه‌ای را به کشور وارد می‌کند و باید در این راستا توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقدامات جهادی و فعالانه شهید آیت‌الله رئیسی برکات فراوانی برای کشور داشت، یادآور شد: تولید نفت از 2 میلیون و 200 هزار بشکه به 3 میلیون و 600 هزار بشکه رسید، کارخانه‌های ورشکسته همانند کارخانه هپکو اراک، ماشین‎‌سازی تبریز، نیشکر هفت تپه و... با همت و جدیت شهید رئیسی احیا شدند.

زمانیان خاطرنشان کرد: به دنبال احیا کارخانه‌های مادر، چند صد کارخانه آغاز به کار کردند و نزدیک به 8 هزار کارخانه در کشور از خطر ورشکستگی کامل نجات یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح انتخابات ریاست‌ جمهوری اذعان داشت: کسی را باید مردم انتخاب کنند که عمیقاً به مبنای انقلاب اعتقاد داشته باشد، منفعت کشور را به منفعت شخصی ترجیح دهد، با برنامه و سابقه درخشانی باشد، اگر کسی اندکی سوابق و برنامه‌های کاندیدها را بررسی کند، به راحتی تشخصی می‌دهد فرد اصلح چه کسی است؛ همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند علاوه‌بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌ رو، باید فرد اصلح را نیز انتخاب کرد تا به نفع کشور و نظام حرکت کند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۹:۴۷

2 Jul 2024