۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۸۷۵
شهید خشایار اسفندیاری فرادنبه:

خدا بر ما منت نهاد و ما را به رهبری امام امت به راه سعادت هدایت فرمود

​​​​​​​خدا را شکر که ما را درزمانی خلق کرد که راه هدایت و ذلالت از هم جدا و به‌واسطه رهبری سیدی از اولاد رسول مکرم (ص) مورد راهنمایی و ارشاد دوباره قرار گرفت.
خدا بر ما منت نهاد و ما را به رهبری امام امت به راه سعادت هدایت فرمود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،شهید خشایار اسفندیاری فرادنبه در وصیت‌نامه خود می‌نگارد: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قاتلوهم بعذبهم ا... بایدیکم و یخزهم  ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مومنین (سوره توبه)

شما ای اهل ایمان  با آن کفار بجنگید تا خدا آنان را به دست  شما عذاب دهد و خوارشان گرداند و  شمارا بر آن‌ها غالب گرداند و دل‌های مومنین را (به سمت این قتال) شفا بخشد.

با حمد و سپاس  بیکران خدای عزوجل و پروردگار عزیز منان پاسدار حرمت خون ریخته شده شهیدان و عزت بخش تمامی مسلمانان جهان و نگهدار و ناصر امت مسلمان ایران،  حمد و سپاس خدای سبحان را  که به منت خود منجلاب و لجنزار حکومت طاغوت  در کشور ایران را مبدل به حکومت عدل اسلامی و لجنزار را تبدیل به گلستان و مسلمانان  را حاکم و عزیز گردانید. 

خدا را شکر که ما را درزمانی خلق کرد که راه هدایت و ذلالت  از هم جدا و به‌واسطه  رهبری سیدی از اولاد رسول مکرم (ص) مورد راهنمایی و ارشاد دوباره قرار گرفت.

و باسلام و درود بی‌کران بر تمامی انبیاء و مرسلان و هادیان الهی از آدم تا خاتم‌النبیین و سید المرسلین محمد مصطفی صلوات ا... و سلام علیه و از پیامبر اکرم (ص) تا امام زمان این  رهبر و هادی اسلام و فرمانده به‌حق جبهه‌های توحید علیه کفر.

و باسلام و درود بر نائب آن حضرت قائد اعظم موسی زمان پیر جماران خمینی بت‌شکن امام امت،  قلب تپنده دنیای اسلام و رهبر دل‌ها و جان‌ها و سرپرست مسلمانان جهان حفظه ا... تعالی.

و باسلام و درود بر تمامی خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و بر خانواده‌های شهدا و باسلام بر شهدا و اسراء و تمامی کسانی که به طریقی یار و یاور امام امت در جهت خدمت به  اسلام برای کسب رضایت حمد و سپاس خدای سبحان را که به منت خود منجلاب و لجنزار حکومت طاغوت در کشور ایران را مبدل به حکومت عدل اسلامی و لجنزار را تبدیل به گلستان و مسلمانان را حاکم و عزیز گردانید خدایند.

برادران، هم‌رزمان، همکلاسی‌ها، همشهری‌ها و ای همه مسلمانان بدانید خدا بر ما منت نهاد و ما را از، تاریکی‌ها و جهالت‌های دوره حکومت طاغوت رهانید و ما را به رهبری امام امت به راه سعادت هدایت فرمود.

بیایید شکر این‌همه نعمت را با گوش دل دادن به پندها و اندرزهای رهبر کبیر انقلاب  بجا آوردیم و راه دراز به سعادت رسیدن جامعه را باتحمل مشکلات و سختی‌های زندگی با لطف و کرم و عنایت خدا  به‌خوبی بدانید مصلحت ما تنها دفاع ز دین اسلام برای رسیدن  به سعادت دنیوی و اخروی  می‌باشد. 

پس بیایید  به دستور خدا به جهاد باجان و مال خود برای یاری اسلام برخیزیم و پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.

برادر و خواهر عزیزم، من از شما می‌خواهم که پدرومادر را اذیت نکنید و با خواندن درستان مشت محکمی  بر دهان یاوه‌گویان بزنید.

خواهرم از تو می‌خواهم که با حفظ حجاب  پاسدار خون شهیدان باشید و می‌خواهم همچون زینب صبور باشید. 

پدرومادر عزیز از شما می‌خواهم که در عزای من گریه نکنید  چون‌که دشمن از گریه شما شاد می‌شود. 

و هر بدی و نافرمانی  از من دیده‌اید ببخشید من از کلیه اقوام و خویشان می‌خواهم که اسلحه مرا بر زمین نگذارند.

خشایار اسفندیاری

انتهای پیام1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۳۹

1 Jul 2024