۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۵۷۸۵۸
معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری در این استان جابه‌جا شدند.
جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل
حسین مالکی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، از جابه‌جایی  بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی افزود: ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون استانی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸سفر، ادامه داد: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.

مالکی با اشاره به فعالیت ۵۷  شرکت حمل و نقل مسافربری در استان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۷۴دستگاه اتوبوس،  ۷۸۹دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، به همراه 3 هزار و 616 نفر راننده و 2 هزار و 30 ناوگان حمل و نقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: عمر متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری در حال حاضر در زمینه اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی‌بوس بیش از ۲۹ سال و سواری ۱۳ سال است.

معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۸:۳۷

30 Jun 2024