۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۸۵۵
شهید بهروز اردشیری:

تمام عمرم فدای یک‌لحظه عمر رهبر

عزیزانم اگر مرگ حتمی است چه‌بسا باید مرگی را برگزینید که زاینده زندگی باشد.
تمام عمرم فدای یک‌لحظه عمر رهبر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید بهروز اردشیریدر وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
قل ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین

بگو همانا نماز من و اطاعت من و زندگی من و مرگ من همه از آن خدای پروردگار جهانیان است خدایا تو را سپاس می‌گویم که مرا نعمت زندگی در زمان مردی از تبار  هابیل و از دودمان حسین (ع) دادی اکنون‌که با یاری پروردگار متعال عازم جبهه‌های نبرد حق علیه کفار هستم چند کلامی با شما عزیزان سخن دارم.

اگر من درراه فتح کربلا شهید شوم انشا ء الله در تشییع‌جنازه‌ام فقط بگوئید " ما همه سرباز توییم خمینی پاسدار جانباز توییم خمینی "  تقاضا می‌کنم که اصلاً سر قبری و سنگ‌قبر برایم نسازید و قبر بسیار ساده  و گلی با یک‌تکه حلبی کوچک نباتی بگذارید تا یادتان همیشه باشد که در حلبی‌آبادها و روستاهای دورافتاده‌مان، مادران و خواهران و برادران و پدرانمان حسرت غذای روزانه را می‌کشند و با این وضع صبور و بردبار به مقاومت علیه مستکبرین پرداخته و غریبانه می‌روند و عاشقانه شهید می‌شوند. 

پدرومادر عزیزم اگرچه من نتوانستم تابه‌حال فرزند خوبی برای شما باشم ولیکن شما بهترین پدرومادر برای من  هستید. علت آمدن من به جبهه فقط خدا می‌داند که به خاطر چه آمدم، من جز برای فرمان امام و انجام‌وظیفه شرعی و خدمت به اسلام و مسلمین و برای رضای خدا به جبهه نرفتم هم‌اکنون با تنها عزیزانم که پدر و مادرم هستند وداع  می‌کنم، مرا حلال کنید و برایم حلالیت بطلبید، مادرم تو را قسم به فاطمه زهرا پس از من گریه نکن چون خیال مرا ناراحت می‌کنی.

و در آخر از شما عزیزانم می‌خواهم که از راه امام منحرف نشوید که سعادت ابدی به دنبال دارد، عزیزانم اگر مرگ حتمی است چه‌بسا باید مرگی را برگزینید که زاینده زندگی باشد.

تمام عمرم فدای یک‌لحظه عمر رهبر
بهروز اردشیری فرزند خداداد دوم خرداد 1346 در لردگان به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهاردهم اسفند 1364 در فاو عراق به شهادت رسید.
 

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۵:۵۵

30 Jun 2024