۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۵۷۸۱۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ادامه روند افزایش دما در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و تداوم گرمای هوا پیش‌بینی می‌شود.
ادامه روند افزایش دما در چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: آخرین نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که برای ساعات صبح و بعدازظهر آسمانی صاف را در بیشتر نقاط استان نظاره‌گر خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: ممکن است طی این مدت شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید موقت و لحظه‌ای باشیم، بنابراین با توجه به این شرایط احتمال خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی وجود دارد.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شرایط برای خیزش و انتقال گرد و غبار نیز فراهم می‌باشد، این در حالی است که برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و تداوم گرمای هوا پیش‌بینی می‌شود.
 
چراغ‌پور بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعات بیشینه دما در اردل 34 درجه سانتی‌گراد، ایل‌بیگی 33 درجه سانتی‌گراد، بازفت 36 درجه سانتی‌گراد، بروجن 30 درجه سانتی‌گراد، بلداجی 29 درجه سانتی‌گراد، دوآب‌صمصامی، سامان و سورشجان 31 درجه سانتی‌گراد، شلمزار 33 درجه سانتی‌گراد، شهرکرد 32 درجه سانتی‌گراد، فارسان 31 درجه سانتی‌گراد، فرخشهر 32 درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ 27 درجه سانتی‌گراد، لردگان و مالخلیفه 36 درجه سانتی‌گراد و لیرابی 33 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید.
 
وی خنک‌ترین نقطه استان طی شبانه‌روز گذشته را بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد عنوان و خاطرنشان کرد: شهرکرد نیز در کشور با کمینه دمای 9 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان شد و دمای این شهر نسبت به روز گذشته دو درجه سانتی‌گراد کاهش داشت.
 
انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۵۶:۰۲

26 Jun 2024