۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۵۷۸۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ خبر داد؛

آمادگی ایلات و عشایر برای رویداد بزرگ انتخابات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: ایلات و طوایف و عشایر آماده برای شرکت در رویداد بزرگ انتخابات هستند.
آمادگی ایلات و عشایر برای رویداد بزرگ انتخابات
  حسین‌قلی بدری بابادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار داشت: در آستانه یک رویداد بزرگ انتخاباتی هستیم که برای ما میدان و آزمون بزرگ همدلی و اتحاد است.

وی با اشاره به اثرگذاری مشارکت و حضور همه اقشار مردم در انتخابات بیان داشت: استقلال آزادی جمهوری اسلامی ارمغان مشارکت و حضور حداکثری است.

بدری بابادی در ادامه گفت: قوم بختیاری الخصوص عشایر شهرستان کوهرنگ همان طور که با اتحاد و وحدت و همدلی در کنارهم در مراسمات و رسومات در غم و شادی هم شریک هستند با مشارکت حداکثری در روز جمعه مایه سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند « بختیاری‌ها و لرها جز بهترین و باوفا ترین اقوام ایرانی هستند» گفت: ایلات عشایر بختیاری با قلب‌های متحد و عقاید و باورهای مشترک و حس غیرت به ایران اسلامی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در رویداد حضور به نمایش می‌گذارند.

بدری بابادی افزود: هراس دشمن از اتحاد اقوام ایرانی زمینه فتنه‌ها را با اقدام به تهدید و تحریم اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و جنگ اطلاعاتی راه انداخته است و میخواهد با این نگرش یک کشور پر از تردید برای خودمان و پر از هدف برای آنان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ با اشاره به هراس دشمن از رابطه ملت با امام امت گفت: ولایت پذیری در کنار اتحاد اقوام مایع امنیت و سربلندی کشور است و اشتها دشمن را کور می‌کند.

بدری بابادی بیان داشت: عشایر بختیاری از هر طایفه و قومی روز جمعه با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر صورت مسئله فتنه‌های دشمن خواهد زد.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۱:۰۸

26 Jun 2024