۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۷۸۱۲
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

استقبال خوانندگان سنتی و محلی از نخستین رویداد خوانندگی 

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اولین رویداد خوانندگی با عنوان نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی سنتی و محلی با استقبال خوب خوانندگان جوان و نوجوان روبه‌رو شد.
استقبال خوانندگان سنتی و محلی از نخستین رویداد خوانندگی 
مهدی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهارنبین نیوز»، ا‌ظهار کرد: نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی سنتی و محلی با هدف پرورش هنرمندان آینده و در راستای کشف استعدادهای هنری در جغرافیای استان ازسوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: پرداختن به موضوع رشد و کشف استعدادهای جوانان به‌عنوان یک مسئله بسیار مهم در حوزه هنری استان از اهمیت بالای برخوردار است و تلاش داریم با ایجاد یک فضای رقابتی سالم میان افراد، موقعیتی  را برای آن‌ها فراهم کنیم تا بتوانند با حضور اساتید مجرب این رشته رشد و پرورش  یافته و مهارت خود  در این زمینه هنری را بالا ببرند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری این استان را مهد موسیقی مقامی و محلی عنوان کرد و گفت: موسیقی مقامی و محلی جزء اصلی زیست‌بوم این منطقه است و باید برای حفظ این موسیقی فاخر و شناساندن آن به نسل امروز تمام تلاش خود را کنیم.

حسن‌زاده ضمن اشاره به استقبال بالا از این فراخوان بیان داشت: آثار بسیاری برای این رویداد از سراسر استان ارسال شد که در نهایت پس از بازبینی،  ۱۰۰ اثر برای داوری و ارزیابی اولیه جهت راهیابی به مرحله راستی آزمایی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار در مرحله راستی‌آزمایی، هنرمندان منتخب راه‌یافته به مسابقه دعوت و در چند گروه تقسیم شده تا با اساتید مجرب این رشته به تمرین بپردازند و برای مرحله نهایی مسابقه آمادگی لازم را پیدا کنند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: اسامی راه‌یافتگان به مرحله راستی‌آزمایی بعد از داوری و ارزیابی اولیه در تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

حسن‌زاده یادآور شد: مرحله نهایی این مسابقه در مهرماه ۱۴۰۳ در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۹:۳۶

25 Jun 2024