۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۵۷۸۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

برگزاری آیین‌های دهه ولایت در 31 بقعه متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 31 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری برنامه‌های دهه ولایت شدند.
برگزاری آیین‌های دهه ولایت در 31 بقعه متبرکه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام حسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این ایام ویژه برنامه «جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی» برگزار می‌شود و 31 بقعه شاخص این برنامه هایی که پیش بینی شده است را به فراخور اقتضائات و ظرفیت هایشان اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه ولایت از ۲۷ خرداد شروع شده و تا پنجم تیرماه که روز عید سعید غدیر خم هست ادامه خواهد داشت، افزود: فضاسازی، آذین بندی، برگزاری جشن و مولودی خوانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی موکب‌های پذیرایی را از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه در این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در برخی از بقاع متبرکه نیز ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای طبخ 10 هزار پرس اطعام روز غدیر در بقاع متبرکه از محل نذورات و کمک‌های خیرین صورت گرفته است.

امیری عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام شهادت سید محرومان و سیدالشهدای خدمت، مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی قرار داریم بزرگداشت یاد و خاطره ایشان در برنامه‌ها نیز مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۲:۳۷

24 Jun 2024