۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۵۷۷۹۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دعوت به حضور در انتخابات و‌ظیفه سران ایل است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه بزرگان و سران ایل است.
دعوت به حضور در انتخابات و‌ظیفه سران ایل است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهان بین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری عصر امروز در همایش سران طوایف و ایلات عشایر در شهرستان کوهرنگ با اشاره به شرایط مردم دوران طاغوت اظهار کرد: در دوران استبداد پهلوی مردم هیچ‌ نقشی در سرنوشت کشور نداشتند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفت، امام خمینی (ره)، در همان اوایل انقلاب را با ۹۸ درصد رای مثبت مردم و بر پایه دموکراسی شکل داد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فتنه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات بیان داشت: منع مردم از حضور پای صندوق رای منع از یک واجب شرعی مانند نمازه و روزه و فرایض دینی است.

سردار اکبری افزود: در برخی از زمینه‌ها مانند اقتصاد و فرهنگ گلایه است، اما کسانی باید در راس امور قرار بگیرند که مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: امروز دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه بزرگان و سران ایل است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی گفت: راز محبوبیت شهید جمهور به خاطر ولایت‌پذیری، مردم‌نوازی و مردم‌داری بود.

سردار اکبری بیان کرد: باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنید زیرا مشارکت حداکثری ایران قدرتمند بر پایه قدرت مردمی را به دنیا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: باید خدمات رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را برای مردم بیان کرد، زیرا برای انتخاب رئیس جمهور اصلح باید به مولفه‌ها و شاخص ‌های شهید رئیسی رجوع  و هر کسی رئیس جمهور شد باید ریل‌گذاری خدمات شهید جمهور خدمت را ادامه دهد.

سرداراکبری اذعان داشت: رئیس جمهور باید مثل شهید رئیسی شجاع، مخلص، با ایمان، مردم‌یار، خداترس و خستگی‌ناپذیر باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مردم تکلیف‌مدار علاوه‌بر حضور خود پای صندوق رای با دعوت مردم ایل و طوایف با مشارکت حداکثری تکلیف واجب خود را اداء می‌کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۵۹:۱۴

23 Jun 2024