۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۷۷۷۳
یادداشت/

هشتم تیرماه برگ زرینی از حضور مردم در دفتر انقلاب خواهد بود

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرینی دیگر از افتخارات حضور مردم در دفتر انقلاب خواهد شد.
هشتم تیرماه برگ زرینی از حضور مردم در دفتر انقلاب خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمد فرامرزی بابادی پژوهشگر و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی در یادداشتی نوشت:

بی‌شک انتخابات آزاد در کشورمان نشان از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بوده که این موضوع برگرفته از مکتب ارزش‌ها و هنجارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی همزمان با اعیاد غدیر و قربان و فرارسیدن محرم سیدالشهدا است که می‌توان آن را از نشانه‌های بارز راه خدمت شهید جمهور و سیدالشهدای خدمت است.

مشارکت‌های مردمی در برگزاری یک انتخابات سالم و با رقابت توأم با امنیت، نقش بسزایی دارد که در کنار آن انتخاب درست با شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) امری اجتناب‌ناپذیر است.

بصیرت انتخاب درست در گرو تحلیل صحیح از شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از سوی نامزدها است، فعال، آگاه، پُرکاری و معتقد به مبانی انقلاب بودن خود گویا بوده که از خصلت‌های رئیس جمهور شهید بود، در این برهه زمانی و حساس کشور کاملاً این شاخص‌ها با درایت به تمام معنای ولایت‌فقیه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تفسیر و بیان شده که زمان‌شناس بودن ایشان را نشان می‌دهد.

محرومیت‌ها و محرومیت‌زدایی از شعارهای به حق دولت سیزدهم بوده که انتخاب درست و با بصیرت می‌تواند ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

جا دارد در این زمان نامزدهای انتخاباتی با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به دور از هرگونه بی‌اخلاقی انتخاباتی با سعه صدر در کنار هم امیدآفرینی نموده و برنامه‌های خود را با واقعیت بیان و بازگو کرده و مشارکت‌های مردمی و مشارکت انتخاباتی با امید آفرینی در بین مردم ایجاد نمایند.

از مهم‌ترین تکلیف‌های زمان، شرکت و دعوت در انتخابات بوده است، صحنه انتخابات صحنه حماسه و عزت است و این رقابت از جنس ارائه برنامه برای خدمت بوده است.

جا دارد مردم کشورمان ایران عزیز با هر رنگ، زبان و نژاد در کنار هم برای عزت ایرانی و ایجاد تمدن ایرانی اسلامی در کنار هم و برای هم جهت ایرانی شکوهمند همچون صحنه‌های دیگر با قدرت جهت ایجاد وحدت ایرانی اسلامی قدم بردارند و در برابر لجن پراکنی دشمنان قسم خورده این کشور همچون دیگر رویدادها با صلابت بایستند و دوباره این شکوه ایرانی باعث افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

«همه انتخابات‌های هر کشوری مهم است اما انتخابات ریاست جمهوری حائز اهمیت است. زیرا هر رای می‌تواند سرنوشت و آینده کشور را برای چندین سال تغییر دهد و هر رای می‌تواند در انتخاب شدن فرد اصلح‌تر و شایسته‌تر به ما کمک کند تا آینده‌ای بهتر را برای کشورمان شاهد باشیم.»

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۶:۵۷

1 Jul 2024