۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۷۷۶۶
یک ورزشکار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

حضور در انتخابات، تیری در چشم دشمنان

ورزشکار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای تیری مجدد در چشم دشمنان فرو کنند.
حضور در انتخابات، تیری در چشم دشمنان
وحید صالحی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: 34 سال سن دارم و اهل فلارد، روستای قره هستم و به‌عنوان فعال فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعالیت داریم.
 
باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم

وی تصریح کرد: در رشته دو و میدانی فعالیت دارم و مدتی به‌عنوان مربی تیم استان در مسابقات استانی و کشوری فعال بودم، سابقه عضویت در تیم ملی جهت‌یابی را دارم، چهار سال به‌عنوان جوان برتر استان در حوزه فعالیت‌های اجتماعی انتخاب شدم، مدرس دانشگاه هستم و در سازمان‌های مردم‌نهاد برای کمک به مردم در مناطق شهری و روستایی عضو هستم.
 
این ورزشکار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همه ما مسئله انتخابات را مهم می‌دانیم، باید برای مشارکت حداکثری که مقام معظم رهبری در بیاناتشان مکرر بر آن تاکید دارند، تلاش کنیم.
 
وی افزود: انتخابات قدرت ایران را در جوامع بین‌المللی بالا می‌برد و اگر حضور در انتخابات مهم نبود، دشمن تا این حد برای کاهش مشارکت وقت و زمان صرف نمی‌کرد.



انتخابات صحنه‌ای بزرگ برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

صالحی ادامه داد: حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی است و برای آحاد مردم ضرورت دارد که در این برنامه مهم حضور یابند.
 
این ورزشکار خاطرنشان کرد: دشمنان بسیاری برای تضعیف ایران در تلاش هستند و انتخابات برای خنثی کردن این توطئه‌ها، صحنه بزرگی است.
 
وی بیان داشت: ما با حضور در انتخابات بار دیگر ثابت خواهیم کرد که به کشورمان و انقلابمان وفاداریم، همه دستاوردهای نظام و انقلاب با همکاری همین مردم، توانمندی جوانان این مرز و بوم و بدون نیاز به بیگانگان به دست آمده است، که باید برای حفظ آن‌ها تلاش شود.

مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه دو فاکتور مورد تاکید مقام معظم رهبری

صالحی تاکید کرد: ابتدا باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و از همین‌رو از همه مردم دعوت می‌کنم که با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای تیری مجدد در چشم دشمنان فرو کنند.
 
این ورزشکار ادامه داد: انتخاب هوشمندانه مورد دیگری است که باید در انتخابات مدنظر قرار گیرد، تا افرادی بر سر کار بیایند که با دلسوزی برای مردم کار کنند، خدمتگزار مرد بوده و خود را از مردم بدانند.
 
وی اذعان داشت: رئیس جمهوری که قرار است انتخاب شود باید درد مردم را بفهمد چون در این صورت است که می‌تواند موفق باشد.

انتخابات مظهر قدرت و نفوذ ایران در سیاست‌های داخلی و خارجی است

صالحی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در ایران یادآور شد: انتخابات مظهر قدرت و نفوذ ایران هم در سیاست‌های داخلی و هم در سیاست‌های خارجی است.
 
این ورزشکار ادامه داد: همه ورزشکاران، فعالان علمی، هنرمندان و اقشار تاثیرگذار جامعه باید برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه ایران، کشور بزرگی است تاکید کرد: در ایران در همه حوزه‌ها دارای رتبه‌های خوبی هستیم، اما بسیاری در تلاش هستند این موارد به چشم نیاید و حتی اقدام به سیاه‌نمایی در این زمینه می‌کنند، اما هرگز موفق نبوده و نخواهند بود.
 
صالحی جوانان را از یکی از نعمت‌های در اختیار انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان داشت: این جوانان زمینه صعود ایران را در قله‌های افتخار فراهم می‌سازند، از همین‌رو می‌توانند صحنه انقلاب را با مشارکت حداکثری، پرشور کنند.
 
این ورزشکار ادامه داد: شهید رئیسی زحمات بسیاری برای این کشور کشیدند و در دوران ریاست جمهوری ایشان در حال دستیابی به یک موفقیت چشم‌گیری بودیم و لازم است کسی بر سر کار بیاید که ادامه‌دهنده راه ایشان باشد.
 
این ورزشکار خاطرنشان کرد: تمرکز دشمنان بر جنگ نرم است و فضای مجازی یکی از ابزارهای مهم در دستیابی به اهداف این جنگ است، امروز جوانان بسیاری در این فضا حضور دارند و از همین‌رو دشمن بحث عدم حضور در انتخابات را دراین فضا مطرح کرده است.


 
تمرکز دشمن بر جنگ نرم و اغفال جوانان است

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران آگاه هستند و در روز انتخابات با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان این دشمنان خواهند زد و اجازه نخواهند داد دشمن برای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.
 
صالحی افزود: ایران اسلامی به پشتوانه مردم و جوانان کشور در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها سربلند و سرافراز است.
 
این ورزشکار با اشاره به حمایت‌هایی که ملت ایران در زمان جنگ از کشور داشتند افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس آحاد مردم به میدان آمدند و با فدا کردن جان خود کشور را از دست دشمن خارج کردند و برای آرمان‌های نظام جنگیدند تا امروز ما به اینجا برسیم.
 
عدم حضور در انتخابات راه حل مشکلات نیست

وی تاکید کرد: باید آرمان‌های نظام و کشور دنبال شود و در این راه باید مردم و مسئولان کنار هم قرار گیرند، بنابراین فردی باید انتخاب شود که در میدان حضور داشته باشد تا مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و راهی برای حل آن‌ها بیابد.
 
صالحی ادامه داد: ما منکر مشکلاتی از قبیل برخی سوءمدیریت‌ها، مشکلات اقتصادی، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان نیستیم اما راه حل این مشکلات عدم حضور در انتخابات نیست.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۵:۳۶

23 Jun 2024