۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۵۷۳۸۳
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

میدان عرضه دام زنده در شهرکرد احداث می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: احداث میدان عرضه دام زنده در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.
میدان عرضه دام زنده در شهرکرد احداث می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سید عباس میراحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به لزوم احداث میدان عرضه دام زنده، اظهار کرد: با احداث ميدان عرضه دام می‌توان بر قيمت‌گذاری دام، تامین دام دامداری‌ها، تامين دام كشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان جلوگيری کرده و از كشتارغير بهداشتی دام جلوگیری کرد.

وی افزود: به منظور رصد قيمت، نظارت بر خريد و فروش دام، كنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، ميدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهركرد احداث خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ميدان عرضه دام شهركرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهركرد به مساحت ۷.۶ هکتار و ميزان نياز آبی ۰.۵ ليتر در ثانيه توسط اتحاديه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماينده سازمان جهاد كشاورزی) در دست پيگيری است كه بخش عمده از استعلامات و مكاتبات اداری مرتبط با صدور مجوزات مربوطه به انجام رسيده و موافقت اصولی طرح مذكور در شرف صدور است.

میراحمدی عنوان کرد: ظرفيت دام سبک قابل مبادله در اين ميدان 5 هزار و 500  راس در شبانه‌روز پيش‌بينی شده است، ضمن اینکه نقشه اوليه و سايت پلان اجرايی طرح نيز تهيه و تدوين شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پيگيری‌های انجام شده و استعلامات اخذ گرديده اميدواريم در بهار سال ۱۴۰۳ كلنگ‌زنی ميدان عرضه دام مذكور با مشاركت مردم  انجام گيرد.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۵۱:۵۳

5 May 2024