۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۷۳۶۱
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان تاکید کرد:

نقش بی‌بدیلی معلمان در اهداف نظام سیاسی کشور

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان گفت‌: باید اذعان داشت که فرهنگیان به‌عنوان مروجان فرهنگ جامعه می‌توانند در اهداف نظام سیاسی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.
نقش بی‌بدیلی معلمان در اهداف نظام سیاسی کشور
زهراخسروی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری  تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و ارج نهادن به مقام والای معلمان و تبریک هفته معلم اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان، یکی از اقشار بیست‌گانه است که در جهت ارتقاء و توانمندی آموزش و پرورش در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، بصیرتی و جهادی خدمت می‌کند.

وی به تشریح برنامه‌های کانون بسیج فرهنگیان پرداخت و تصریح کرد: در روز 12 اردیبهشت، به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از زحمات رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان تجلیل به عمل می‌آید.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان افزود: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از معلمان تلاشگر و جهادی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه‌خوانی و برگزاری مسابقه فوتسال ویژه برادران جام شهید زاهدی (ره) از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان در هفته معلم است که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: معلمی شغل نیست، بلکه عشقی است که در مویرگ‌های سیستم آموزش و پرورش جریان یافته تا با در هم تنیدگی منظم و بی‌نقصش آینده‌ای درخشان را برای ایران سربلندمان رقم بزند.

خسروی در ادامه گفت: گرچه روز معلم بهانه‌ای است برای تجدید میثاق جامعه معلمین کشور با دین و دانش و بصیرت و تقوا و گرامیداشت یاد و خاطره پاره تن امام راحل‌، باید اذعان داشت که فرهنگیان به‌عنوان مروجان فرهنگ جامعه می‌توانند در اهداف نظام سیاسی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان سامان تأکید کرد: معلمین پرتلاش‌، این بزرگ مردان و نستوه زنان برای ترویج تفکر انقلابی و اسلامی از افکار معلم شهید آیت الله مطهری به‌عنوان پشتوانه محکم علمی برای حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور بهره جسته و جوانان را با عقاید و آثار آن معلم بزرگ آشنا می‌نمایند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۷:۳۵

1 May 2024