۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۳۸۴
شهید علی‌شیر لهرابی گله:

آری منهم عاشقی از دیار عاشقان حسین زمان خمینی کبیر بودم

آری منهم عاشقی از دیار عاشقان حسین زمان خمینی کبیر بودم و هر کس عاشق خمینی گشت خدایی می‌شود و همانند کوهی استوار و مقاوم می‌ایستد و نسبت به آنانی که به آینده خود بیمناک‌اند بادید تحقیر می‌نگرد.
آری منهم عاشقی از دیار عاشقان حسین زمان خمینی کبیر بودم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید علی‌شیر لهرابی گله در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ولئن قتلتم فی سبیل الله امواتم لمغفره من الله و رحمته خیرا معا یجمعون
اگر درراه خدا کشته شدید یا بمیرید در آن جهان به آمرزش و رحمت خدا نائل شوید و آن بهتر از هر چیزی است که در حیات دنیا فراهم کرده است.
 
با درود بر امام زمان (عج) منجی انسان‌های عالم بشریت و نائب برحقش حضرت امام امت خمینی کبیر ناخدای کشتی نجات بشریت که با دست گرفتن به سکان کشتی او به ساحل نجات راه یافتیم و با درود بر همه‌کسانی که پیام امام را که همان پیام خدا است لبیک گفته و با درود بر آن پدر و مادرانی که جوانان خود را به جبهه‌ها فرستاده و به شهادت آنان افتخار می‌کنند و ازآنجاکه لازم و ضروری است که هر انسانی وصیت‌نامه بنویسد وصیتم را به شرح زیر آغاز می‌کنم.

خداوندا تو می‌دانی در دودلی بندگانت را از اینکه جبهه‌ام نه برای بهشت بلکه حرکتم فقط در این خلاصه‌شده باشد که اگر سالم برگشتم بر سر دیگران منت بگذارم و بگویم درراه خدا جنگیدم و تو می‌دانی تنها هدفم از هجرت به‌سوی جبهه این بود که برای احیای دینم در این سیر و سلوک حرکت نموده و عملاً نیز اثبات می‌کنم که مسلمانم و تسلیم در مقابل امر تو و پیشانی شرمساری را بر خاک می‌گذارم.

زیرابه این دلیل رو به درگاهت آوردم یا ارحم‌الراحمین مرا طرد نکن. ای برادر و خواهر مسلمان آگاه باش رفتن این حقیر به جبهه‌های حق علیه باطل بر اساس تکلیف شرعی و لبیک به ندای امام و رهبرم بود.

آری منهم عاشقی از دیار عاشقان حسین زمان خمینی کبیر بودم و هر کس عاشق خمینی گشت خدایی می‌شود و همانند کوهی استوار و مقاوم می‌ایستد و نسبت به آنانی که به آینده خود بیمناک‌اند بادید تحقیر می‌نگرد و شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر می‌دهد و به آن عمل خواهد کرد؛ و مانند سالار شهیدان به جنگ خواهد آمد و خود را جهت تنومند کردن درخت پربرکت اسلام فدا می‌کند این حقیر نیز همراه کاروان راهیان کربلا لباس یاران حسین بر تن کرد و عازم صحن و سرای آن  بزرگوار هستیم چون خون حسین در وجود ما هست و در کالبد ما حرکتی نوین می‌آفریند.

چند سخن دارم امید است خداوند توفیق بدهد ای برادر و خواهر مسلمان همیشه گوش به پیام امام عزیز فرا دهید و به آن عمل نمایید. ولایت‌فقیه را فراموش ننمایید و این تداوم‌بخش خط سرخ انبیاء را پشتیبانی نمایید.

در صفوف نماز جمعه و جماعت شرکت کنید تا جای برای نفوذ منافقین نماند وصف‌هایتان را چنان بفشارید که مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان شرقی و غربی باشد.

جبهه‌های نبرد را با حضور خود پر نمایید و سلاح شهیدان را بردارید و ادامه‌دهنده راه سرخشان باشید.

از معلمین که شغلشان شغل انبیاءاست انتظار می‌رود راهشان نیز راه انبیاء باشد و با اعمال خود دانش‌آموزانی که آینده‌ساز کشور هستند را خوب هدایت نمایند.

از دانش آموزان تقاضا دارم که سنگر علم و دانش را رها ننموده و در کسب علم کوشا باشند تا جهان خواران نتوانند فرهنگ غلطشان را در سرزمین اسلامی ما پیاده نمایند.

در پایان از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و هر کس به هر نحوی از من ناراحتی دارد مرا حلال نماید.

و سخنی چند با مردم روستایمان
برادران و  خواهران از شما تقاضا دارم اختلافات محلی را کنار بگذارید و مقداری به‌روز قیامت خود بیندیشید که در این دنیا فانی تا شمارا درون خود نبلعد خصومت‌های بین خودتان را به صلح و صفا مبدل نمایید؛ و به‌جای اینکه باهم درگیر شوید قدرتتان صرف از بین بردن دشمن دین و منافان کنید.

برادرانم گر چه من برادری دلسوز و مادرم گر چه من فرزندی دلسوز برای شما نبودم به‌هرحال از شما تقاضا دارم مرا حلال نمایید مادرم سعی کن در سوگ من گریه و زاری ننمایی. افتخار کن و همه ما باید از این دنیای مادی رخت بربندیم و باید به صفوف انصار ویاران حسین پیوست و تا آخرین نفر و تاآخرین‌نفس جنگید تا به درجه رفیع شهادت نائل شد و در پایان از همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم. آخرین کلام که ناراحت شدن برای ما هیچ دردی را دوا نمی‌کند بلکه تداوم راه شهدا و بدست گرفتن سلاح آنان و جنگیدن تا پیروزی مسئله است.
 
والسلام
علی‌شیر لهرابی گله 14/11/66

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۷:۳۴

25 Jan 2024