۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۵۶۳۷۱
معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

انتخابات تنها راه ایجاد تحول سازنده در کشور است

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تحول و امنیت پای صندوق رای است.
انتخابات تنها راه ایجاد تحول سازنده در کشور است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، علیرضا اسماعیلی شامگاه گذشته در جلسه هم‌اندیشی با محوریت مشارکت در انتخابات که با حضور فعالان فضای مجازی شهرستان شهرکرد در فرمانداری شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: وقتی عملکرد دولت‌ها و مجلس را بررسی کنیم اینکه بگوییم یک دولت به هیچ وعده‌ای عمل نکرد یا به تمام وعده‌ها عمل کرد اشتباه است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه عملکردی نظام در دولت تصریح کرد: رسانه‌ها باید سه رویکرد را دنبال کنند، این موضوع که شعار دولت‌ها چه بوده است و به آن عمل شده بسیار مهم است و باید در این زمینه به این نکته توجه شود که شعار با وعده متفاوت است.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد دوم این است که وعده‌ها را بر اساس واقعیت‌ها بنگریم، به این معنا که آرمان را باید با نگاه به واقعیت به تحقق برسانیم و ما امروز باید با واقعیت پیش برویم.

اسماعیلی افزود: حضور در انتخابات به معنای تایید نظام و حاکمیت است، مجلس باید در جایگاه قانون‌گذاری تعیین شود و وظیفه نماینده قانون‌گذاری است.

وی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در انتخابات گفت: رسانه در انتخابات باید فضا را علمی کند و مطالبات از نمایندگان باید با توجه به قوانینی باشد که پیگیری کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقد رسانه‌ها خاطرنشان کرد: نقد دل‌سوزانه کار را پیش می‌برد اما باید تفاوتی بین تخریب و مطالبه‌گری تفاوت قائل شد، چراکه از تخریب سودی حاصل نمی‌‍شود.

اسماعیلی یادآور شد: با تخریب، مشارکت در انتخابات ایجاد نمی‌شود و تنها به دل‌زدگی و یاس منجر می‌شود بنابراین فضای نقد و تخریب باید جدا شود.

وی انتخابات را یک رخداد ملی‌ دانست و تاکید کرد: انتخابات تکلیفی است که بر عهده همه مردم بوده و به معنای انتخاب یک شخص نیست.

اسماعیلی ادامه داد: بدون مردم نمی‌توانیم به هدف‌های والای اسلامی برسیم و وظیفه رسانه به بلوغ رساندن مردم است که نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی بیان داشت: برای ایجاد تحول دو راه داریم، برخی ایجاد تحول کف میدان می‌دانند و برخی حضور بر سر صندوق رای است، اما آنجایی که تصمیم به تحول کف میدان مانند سال ۸۸ جز کاهش قیمت نفت و... آورده‌ای نداشت.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سال ۹۶ معیشت مشکل داشت، تحول کف میدان باعث شد آمریکا از برجام خارج شود و ضرر اقتصادی را متحمل شدیم.

اسماعیلی بیان داشت: تحول کف میدان سال ۹۸ از دست دادن سردار سلیمانی بود، ما ناگزیر به تحول هستیم اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تحول و امنیت پای صندوق رای است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۵:۱۲

21 Jan 2024