۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۶۳۶۹
دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری:

مطالبه‌گری فعالان فضای مجازی به بهبود وضع انتخابات می‌انجامد

دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان در فضای مجازی بازوان رسانه هستند و می‌توانند در بزنگاه‌ها کمک کنند و برآیند کنشگری و مطالبه‌گری آنان به بهبود وضع انتخابات و مشارکت مردم می‌انجامد.
مطالبه‌گری فعالان فضای مجازی به بهبود وضع انتخابات می‌انجامد
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، مهدی طهماسبی شامگاه شنبه در جلسه هم‌اندیشی با محوریت مشارکت در انتخابات با حضور فعالان فضای مجازی شهرستان شهرکرد در فرمانداری شهرکرد اظهار کرد: ما جامعه‌ای بر مبنای آرمان‌ها و آموزه‌های اسلام هستیم و کنش‌گری و پرسشگری همواره سرلوحه زندگی ما بوده است.

وی با اشاره به سخنان شهید بهشتی افزود: امکان ندارد جامعه‌ای حزب‌اللهی و انقلابی خارج از بحث پرسشگری باشد.

دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری درباره هدف از تشکیل انقلاب بیان داشت: انقلاب ما به وجود آمد که دیکتاتوری از بین برود، در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچ جایی برای اندیشه دیکتاتوری وجود ندارد همیشه بر مبنای مشارکت و با هم بودن و هم‌اندیشی‌ها است و نشان‌دهنده آن است که نگاه ما باید به استفاده از تمام ظرفیت‌های ریز و درشت باشد.

طهماسبی درباره قدرت فعالان فضای مجازی گفت: فعالان در فضای مجازی بازوان رسانه هستند و می‌توانند در بزنگاه‌ها کمک کنند و برآیند کنشگری و مطالبه‌گری آنان به بهبود وضع انتخابات و مشارکت مردم می‌انجامد.

وی عنوان کرد: جامعه‌ای که پرسشگر نداشته باشد، مرده است و با نگاه به وصیت نامه شهدا، امام راحل (ره) و... می‌بینیم که مبنا مطالبه‌گری است.

دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر مطالبه‌گر نباشیم، قطعا ضرر کرده‌ایم، باید در این مقوله حریم را حفظ کنیم و رسانه‌ها اجازه دارند سوال بپرسند ولی اجازه ندارند به اسم نوشتن تخریب کنند، این نقطه تاریک رسانه است و جلال آل‌احمد  می‌گوید شکسته باد دستی و بازویی که بخواهد قلمش را بفروشد.

طهماسبی درباره حضور حداکثری در انتخابات اضافه کرد: هر کس بتواند یک نقطه تاریک را در ذهن مخاطب پاک کند قطعا به حضور مردم در انتخابات کمک می‌کند، سوال‌ها و شبهات زیادی وجود دارد که نیاز است نسبت به رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان گفت: قرار نیست مسئولان هر آنچه را می‌خواهند به مخاطب ارائه کنند، انتظار داریم فعالان فضای مجازی هنرمندانه با دقت نظری که دارند کار کنند.
 
انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۱:۱۴

21 Jan 2024