۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۵۶۳۰۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شد.
چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شد
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود شرکت آبفا نسبت به اجرای  شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر ناغان اقدام نموده است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و تخصیص اعتبار، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری پس از انعقاد دو قرار داد در حال اجرای شبکه فاضلاب در شهر ناغان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شده و این پروژه به صورت فعال در حال انجام است.

 کریمی در تشریح مشخصات پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب شهر ناغان عنوان کرد: تعهد پیمانکاران در این قراردادها که با برگزاری مناقصه انجام شده اجرای 5 هزار و ۳۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهر ناغان بوده و این پروژه در حال انجام است.

وی جنس لوله‌های فاضلابی را پلی اتیلن کاروگیت در سایزهای ۲۰۰ ، ۲۵۰ و ۳۰۰ میلی متر با تعبیه منهول در فواصل معین جانمایی شده اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری اعتبار این دو قرارداد برای اجرای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در ناغان را  ۲۵  میلیارد ریال عنوان کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: اجرای شبکه فاضلاب توسط پیمانکار مربوطه از محله‌های بالای شهر و خیابان‌های انقلاب شمالی، آزادگان و چند کوچه دیگر در شهر ناغان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شهر ناغان مرکز بخش ناغان از توابع شهرستان ‌کیار با جمعیت بیش هشت هزار نفری در  ۷۷  کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۰:۰۹

15 Jan 2024