کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شد

25 دی 1402 ساعت 11:25

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شد.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود شرکت آبفا نسبت به اجرای  شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر ناغان اقدام نموده است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و تخصیص اعتبار، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری پس از انعقاد دو قرار داد در حال اجرای شبکه فاضلاب در شهر ناغان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون چهار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر ناغان اجرا شده و این پروژه به صورت فعال در حال انجام است.

 کریمی در تشریح مشخصات پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب شهر ناغان عنوان کرد: تعهد پیمانکاران در این قراردادها که با برگزاری مناقصه انجام شده اجرای 5 هزار و ۳۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهر ناغان بوده و این پروژه در حال انجام است.

وی جنس لوله‌های فاضلابی را پلی اتیلن کاروگیت در سایزهای ۲۰۰ ، ۲۵۰ و ۳۰۰ میلی متر با تعبیه منهول در فواصل معین جانمایی شده اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری اعتبار این دو قرارداد برای اجرای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در ناغان را  ۲۵  میلیارد ریال عنوان کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: اجرای شبکه فاضلاب توسط پیمانکار مربوطه از محله‌های بالای شهر و خیابان‌های انقلاب شمالی، آزادگان و چند کوچه دیگر در شهر ناغان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شهر ناغان مرکز بخش ناغان از توابع شهرستان ‌کیار با جمعیت بیش هشت هزار نفری در  ۷۷  کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 
انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56307

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56307/چهار-کیلومتر-شبکه-فاضلاب-شهر-ناغان-اجرا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir