۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۲۱۵
سردار شهید حشمت‌الله کیانی:

امت اسلام ایران را در دنیا سربلند کردند

...که پیروی از قافله‌سالار خویش اباعبدالله الحسین (ع) که با اهدای خون خود اسلام را آبیاری و سپس در برابر کلیه حوادث دوران بیمه نمودند امت اسلام ایران را در دنیا سربلند کردند، پروردگارا فلسفه عمیق خلقت را درک کردم و به سویش روان شدم شاهد باش ای خدای بزرگ که بر اساس درک این حقیقت بود که انتخاب نمودم راهی را که حسین بن علی (ع) حدود چهارده قرن پیش از جد بزرگوارش خاتم النبیاء آموخت...
امت اسلام ایران را در دنیا سربلند کردند
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار شهید حشمت‌الله کیانی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا ولی المومنین یا غایه امال العارفین یا غیاث المستغیسین یا حبیب قلوب العارفین و یا اله العالمین

ای صاحب‌اختیار مؤمنان ای نهایت آرزوی عارفان ای فریادرس فریاد خواهان ای محبوب دل‌های راست‌گویان و ای خدا مهربان. سپاس و ستایش خداوند رحمان را که آفریننده کل نظام هستی می‌باشد.

سلام‌وصلوات رسول گرامی اسلام  را که فرستاده اوست و ائمه طاهرین بخصوص حضرت بقیه ا... را سلام و درود که ارائه‌دهنده نهضت آن رسول می‌باشند و پیر دل‌سوخته اسلام خمینی عظیم‌الشأن را دعا و سلام و درود خدا و رسول و ائمه  به ارواح طیبه شهیدان به خون خفته جبهه‌های جنگ که پیروی از قافله‌سالار خویش اباعبدالله الحسین (ع) که با اهدای خون خود اسلام را آبیاری و سپس در برابر کلیه حوادث دوران بیمه نمودند امت اسلام ایران را در دنیا سربلند کردند، پروردگارا فلسفه عمیق خلقت را درک کردم و به سویش روان شدم شاهد باش ای خدای بزرگ که بر اساس درک این حقیقت بود که انتخاب نمودم  راهی را که حسین بن علی (ع) حدود چهارده قرن پیش از جد بزرگوارش خاتم النبیاء آموخت و در دوران ظلمت و جهالت محمد (ص) فقط نور راهنمای   اصلی بود که به آن در جهت والا رسانیدی، پس خدای من، تنها تو هستی که بر همه‌چیز در همه مکان شاهدی تو خوب می‌دانی که انتخاب راهم نه‌تنها برحسب‌تصادف و حتی هوس نبود بلکه بر مبنای آگاهی بود که سرچشمه آن پی بردن به اصل توحید و علاقه شدید به  وجود مقدس تو بود.

خدایا به خاطر اینکه همه‌چیز را از سر راه خود کنار زدم و تنها ترا درک کردم سر سجده  به درگاه پرشکوهت سائیدم و سپاس گذار شدم  که نجات دادی مرا از تاریکی مخوف و ظلمت راهی که در پیش داشتم و تو بودی که دریچه روشنایی را که دیدن آن از عهده هر چشمی و توانائی آن از هرکسی برنمی‌آید در جبهه‌های نور جهت امتحان پیروان راهت گشودی از تو می‌خواهم که ما را در این امتحان محک ثابت‌قدم و موفق بداری که در جهان بعد پیش حسین (ع) سرافکنده نباشیم.

پروردگارا چه زیباست جلوه‌گاه جمالت و چه باشکوه است نمایشگاه جلالت در حیرتم  خداوند بی‌همتا این من گناهکار هستم که افتخار راز و نیاز با ترا در بین رزمندگان پاک مخلص بی‌ریا و دلیر اسلام نصیبم گشته.

آری جبهه‌های نبرد با حضور شیفتگان امام حسین (ع) و عاشقان به ا... به تمام ابعاد زندگی جنبه الهی بخشیده و حقانیت خدا و دین رسولش را مثل روز روشن گردانیده و کوچک‌ترین شبهه و تردید را توان مقابله  با انسان‌ها بیداردل نمی‌باشد.

خدایا به تو و روز قیامت ایمان‌دارم و با توجه به همین امر بود که به‌سوی جبهه جنگ روان شدم اینک تو خود می‌دانی با جسم ناتوان و ضعیف من حال که قرار است زندگی مادی با مرگ انسان‌ها پایان پذیرد دوست دارم که آخرین مرحله زندگی من با شهادت درراه حق به پایان پذیرد.

من آمدم و تکه‌تکه شدن، خاکستر شدن و ... ... در راهت را  راضی و خوشحال. مسلمین برخیزند که اسلام یاور و قرآن جان‌نثار طلب می‌کند  با سینه‌ای پر از خشم چشمانی باز، زانویی استوار، قامتی میخ‌کوب در زمین، عزمی راسخ، توکل بر خدا کنید و برای خون واهی حسین مظلوم و حراست از قران و خون ریخته شده شهیدان مظلوم تاریخ اسلام و رضای پروردگار لباس زیبای رزم بر تن کنید و با جهاد خویش جامه عمل بپوشانید.

به گفته مولای متقیان که مسلمان در میدان جنگ چگونه باید بجنگد و بر ملحدین پست ثابت کنید که شیعه علی (ع) جنگیدن  را از او که در میدان نبرد ب نظیر بود و پاداری و مقاومت را به خاطر احیای اسلام حتی اگر هفتادودو تن باشند از سالار شهیدان و سرور آزادگان آموخته و هرگز تن به ذلت و خواری نخواهد داد و در سخت‌ترین لحظات نبرد که وحشت جنگ روشنی روز را به تاریکی مبدل و آتش سنگین جنگ وجب‌به‌وجب زمین را دامن‌گیر می‌باشد و همه‌چیز را به کام خود می‌کشد تنها به یک‌چیز برای نجات خویش می‌نگرد  آن پرواز به‌سوی معبود و پذیرفتن شهادت با عشق و آغوش باز می‌باشد و چه سعادتمند می‌رزمند و می‌میرند مجاهدان  حق  پوی که به دنیا؟ مزرعه عقبی می‌نگرند و در آن گذر عشق، خلوص، ایثار، راستی، تقوا، ایمان، جهاد و سعادت می‌باشند بهشت را درو می‌کنند و رضای خدای را در آغوش می‌کشند آری فواره‌ها خون شهیدان از حنجره‌های فلق شهیدان اوج می‌گیرد و سر بر آسمان می‌ساید تا شهد شهادت را بر کام نیلی آسمان که سوی زمین دهان‌گشوده بریزند و این بار دیگر خون از حنجره‌هایی صادق و بی‌ریا به‌سوی آسمان فواره کشیده و پیام خونین حسین (ع) و پیروان سالار شهیدان را به عرش می‌برد.


خدایا دوستدارم که در این دنیای هستی که زرق‌وبرقش  به‌اصطلاح روشنفکر را شیفته خودساخته سخت‌ترین کارها را که جنگیدن در برابر آن‌ها آسان‌ترین کارها ست برای من فراهم آورده و همین‌طور که اکنون در حکومت اسلامی فرزندان مسلمان پرپیچ و خم‌ترین مشکلات مملکت را به جان ناقابل خویش خریده‌اند و بسیار مسرورند.

اما آن‌های که ادعائی بالا و مغزی پوچ دارند و طیفی را تشکیل می‌دهند که در صدر انسان‌های نق زن قرار دارند و مرتب درخواست رفاه و آسایش رادارند و همیشه از کمبودها شکایت دارند بدانند که در آخرت یعنی قیامت جز آن دسته‌اند که حسرت فراوان می‌خورند و از خدا درخواست می‌کند که ما را یک‌لحظه دیگر به دنیایی که بودیم برگردان تا که جبران کنیم که آن‌وقت دیگر دیر است مادران و  پدران شهدا را که رهبر عزیزمان را چشم‌وچراغ ملت خطاب کرد پیام دهید که ما بهترین جگرگوشه‌های خود را فدای اسلام نمودید و ر غم‌های یک فرزند یا دو فرزند خود داغدار شدید و خدا را سپاسگزار شدید اما ما به‌عنوان دوستان آن عزیزان در غم همه آن‌ها داغدار و به سوگ نشستیم و چندین داغ را به خود متحمل نمودیم و آن‌قدر در فقدان بهترین دوستان خود سوختیم که هیچ‌کس به‌جز خدا باخبر نشد و آن چیزی که ما را و شمارا باید صبور سازد رضایت خداوند در تثبیت جمهوری اسلامی است حتی اگر احتیاج به ریختن خون شما باشد که ما در کنار همدیگر می‌جنگیم و در کنار خود تکه‌تکه شدن و پرواز ملکوتی آن‌ها را به چشم دیدیم.

این طایفه از تبار عشقند همه
جان سوخته از شرار عشقند همه
دیباچه عمرشان به خون رنگین است
زنهار که پاسدار عشقند همه
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۹:۰۸

7 Jan 2024