۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۶۱۸۹
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

مکتب حاج قاسم به‌عنوان مدرسه و محل آموزش است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان گفت: تأثیر شهید فراملی و مربوط به تمام دنیا است و مکتب حاج قاسم دست‌ یافتنی است و این مکتب به‌عنوان مدرسه و محل آموزش است.
مکتب حاج قاسم به‌عنوان مدرسه و محل آموزش است
 به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری پیش از ظهر پنج شنبه در بزرگداشت شهادت سردار شهید سلیمانی در مجتمع لاله شهرکرد اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی ضربه‌فنی شده است و دست به هر کار دردمنشانه می‌زند تا شکست خود را جبران کند.
 
وی افزود: مردم مظلوم غیرنظامی همانند زنان، کودکان و... را بدون هیچ وسیله دفاعی به شهادت می‌رسانند.
 
سردار اکبری خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت ترور کور انجام دادند و سرداران جبهه مقاومت  و  زائران قبر مطهر حاج قاسم را به شهادت رساندند.
 
وی بیان داشت: هر جا شهید دادیم انسجام بیشتری شکل گرفت و راه شهادت، راه عزت است و شهیدان به‌ عنوان قهرمان در سراسر دنیا هستند.
 
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم افزود: شما برای بیعت با آرمان‌های شهدای بزرگوار آمده‌اید تا بگوید اگر در دوران دفاع مقدس به‌عنوان قهرمان و پهلوان... شهدا آرمان‌ها دفاع کردند ما هم همان راه را طی می‌کنیم.
 
وی درباره تأثیرگذاری شهید سلیمانی گفت: تأثیر شهید فراملی و مربوط به تمام دنیا است و مکتب حاج قاسم دست‌یافتنی است و این مکتب به‌عنوان مدرسه و محل آموزش است.
 
سردار اکبری خطاب به ورزشکاران اظهار کرد: حاج قاسم زمینی بود اما آسمانی شد با خودسازی به این جایگاه رسید و ماندگار شد.
 
وی با اشاره به ترور زائران قبر مطهر شهید سلیمانی بیان داشت: دیروز شاهد بودید اتفاقی که برای زائرین قبر مطهر اتفاق افتاد کار معاندین، دشمنان و آن‌هایی که داعش و تکفیری و... را ایجاد کردند، بود.
 
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان دست‌آموز آمریکا، انگلیس هستند و مأموریت آنان مأموریت رژیم صهیونیستی آمریکا و انگلیس است.
 
وی درباره علت انجام این ترورها خاطرنشان کرد: شکست اسرائیل توسط گروه جهادی حماس غیرقابل‌جبران است و با هر ترفندی می‌خواهند جبران کنند.
 
سردار اکبری درباره شخصیت شهید سلیمانی افزود: سردار شهید سلیمانی از مکتب اسلام و امام راحل امام خمینی (ره) درس گرفته است و شهید سلیمانی شهید راه قدس است و امروز میلیون‌ها شاگرد در مکتب شهید سلیمانی هستند.
 
وی درباره دستاورد حکومت و انقلاب اسلامی بیان کرد: دستاوردهای حکومت امام راحل و انقلاب اسلامی شهدایی همچون شهید سلیمانی است و همه دنیا به شهید سلیمانی نیاز دارند که الگویی برای تمام دنیا است.
 
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در پایان کلام خود بیان داشت: کسانی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت می‌کنند کسانی هستند که مسیر شهید سلیمانی، مسیر اسلام و عاشورا را انتخاب کرده‌اند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۰:۲۸

4 Jan 2024