۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۰۶۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

300 بسته یلدایی در بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 300 بسته معیشتی ویژه شب یلدا به ارزش 2 میلیارد ریال در بین نیازمندان استان توزیع شد.
300 بسته یلدایی در بین نیازمندان توزیع شد
به گزارش «جهانبین نیوز» حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، با مشارکت خیرین و دفاتر شمیم خدمت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری تعداد 300 بسته یلدایی تهیه  و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی افزود: محتویات هر بسته شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، قند، لپه، عدس،تخمه،برنجک، شکلات و میوه به ارزش هر بسته 20 میلیون ریال است.

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت این نهاد از مشاغل خانگی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار از تاریخ 28 الی 30 آذرماه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برپا شده است.

امیری عنوان کرد: از جمله اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از نیازمندان اجرای طرح قرار دوازدهم است که  در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام‌ زمان (عج) و کمک به نیازمندان از پنج سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا، عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه اجرا می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۰۱

21 Dec 2023