۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۵۶۰۵۶
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

طرح ملی شهریاران، بدنبال اتمام کارهای بر زمین مانده

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی شهریاران به‌دنبال گره‌گشایی و اتمام کارهای بر زمین مانده و سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی است.
طرح ملی شهریاران، بدنبال اتمام کارهای بر زمین مانده
به گزارش«جهانبین نیوز»، بهمن میری ضمن دعوت از گروه‌های مردمی و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برای شرکت در طرح ملی "شهریاران" و ثبت ایده‌ها و اقدامات در راستای حل مسائل و مشکلات استان اظهار کرد:  طرح ملی شهریاران بدنبال گره‌گشایی و اتمام کارهای بر زمین مانده و سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی از طریق مشارک مردم و حلقه‌های میانی است.

وی تصریح کرد: در طرح ملی شهریاران با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد؛ در این طرح همه افرادی که می‌توانند در حل مسئله مشارکت داشته باشند؛ نقش دارند.

میری بیان داشت: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه‌مندان در استان چهارمحال و بختیاری که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند و تمامی اقشار جامعه علی‌الخصوص دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان، اندیشه‌ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir تا ۳۰ آذرماه ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۶:۲۷

20 Dec 2023