۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۶۰۵۴
مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان کشور:

کارخانه‌های خوراک دام، طیور و آبزیان منسجم می‌شوند

مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان کشور گفت: به دنبال ایجاد تعاونی هستیم که بتواند کارخانه‌های تولید خوراک دام، طیور و آبزیان را منسجم کند.
کارخانه‌های خوراک دام، طیور و آبزیان منسجم می‌شوند
به گزارش «جهانبین نیوز»، مجید جعفری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه تامین خوراک پلَت مورد نیاز مرغداران و ساماندهی و شکل‌گیری تشکل کارخانجات تولیدکننده خوراک دام و طیور چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هدف تقویت تشکل کارخانه‌های خوراک دام، طیور و آبزیان در استان است.

وی افزود: به دنبال ایجاد تعاونی هستیم که بتواند کارخانه‌های تولید خوراک دام، طیور و آبزیان را منسجم کند.

مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان کشور ادامه داد: با ایجاد انسجام در بین کارخانه‌های تولید خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین پیگیری‌ها از تهران می‌توانیم مشکلات تولیدکنندگان را حل کنیم.

جعفری عنوان کرد: موضوع دیگر تفاهم‌نامه‌ای است که بین اتحادیه کارخانه‌ها و اتحادیه مرغداران کشور به جهت تامین خوراک آماده مرغداران و رفع مشکل تامین نهاده آنان منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح قرار است به صورت مجزا در هر استانی اجرا شود لذا ایجاد انسجام بین تشکل‌های کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام، طیور و آبزیان و برقراری تفاهم بین تعاونی کارخانه‌های استان و اتحادیه مرغداران استان در جهت رفع کمبود نهاده و خوراک مرغدارن است.

مدیر عامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان کشور اضافه کرد: با این اقداماتی که صورت گرفت و همچنین حل مشکل تامین نهاده خام و رفع معضلات ارزی، این اطمینان به مرغداران داده می‌شود که دیگر نگران تامین نهاده خود نباشد.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۹:۰۹

20 Dec 2023