۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۵۶۰۴۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ویژه‌برنامه ۹ دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‌برنامه ۹ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود که باید از طریق دستگاه‌های اجرایی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و فضای مجازی برای مشارکت مردم اطلاع‌رسانی شود.
ویژه‌برنامه ۹ دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش «جهانبین نیوز»، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز ۹ دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری گفت: شنبه ۲ دی‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ مردم شهرکرد با تجمع در میدان امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: روز ۹ دی‌ماه و حوادث سال ۱۳۸۸ باید همیشه بررسی و به‌وسیله دانشگاه‌‌ها و آموزش‌وپرورش برای نسل جوان تبیین شود که اقدام به‌موقع مردم درزمانی که بسیاری از خواص سکوت کردند، خط بطلانی بر همه فتنه‌های داخلی و خارجی بود.

انصاری بیان کرد: برای اینکه از فتنه‌ها در امان باشیم و به وظیفه خود به‌موقع عمل کنیم باید حوادث تبیین و آگاه‌سازی انجام شود.

وی افزود: ویژه‌برنامه ۹ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود که باید از طریق دستگاه‌های اجرایی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و فضای مجازی برای مشارکت مردم اطلاع‌رسانی شود.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۲:۲۲

19 Dec 2023